صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

دانشجویان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه مدیریتی را یاری کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه مجموعه مدیریتی دانشگاه را یاری کنند.
کد خبر : 928354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی اظهار کرد: یکی از انگیزه‌های معنوی و پیش برنده ما برای کار در دانشگاه خدمت به نظام ارزشی و خدمت به کسانی بوده که در شکل‌گیری این نظام سهیم هستند و به این خدمت افتخار می‌کنیم. به این نوع خدمت به جامعه ایثارگر که بخشی از ارزش وجودی ما در سایه تلاش این بزرگواران است افتخار کرده و این موضع واحد کاشان در قبال دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه به حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر نیاز دارد، افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه مجموعه مدیریتی دانشگاه را یاری کنند. سازوکار دانشگاه آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، پژوهشی و اجرایی است. دانشجویان با ستاد شاهد دانشگاه ارتباط خود را قوی‌تر کنند و از ابتدای حضور در دانشگاه از فرایند‌های آموزشی و مالی آگاه شوند تا در آینده تحصیلی و شغلی خود با مشکل مواجه نشوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: دانشجویان بدانند در دانشگاهی تحصیل می‌کنند که به لحاظ سرآمدی، کارآمدی و روزآمدی یکی از قطب‌های علمی کشور بوده و همه تلاش ما این است که برای اعتلای نام دانشگاه و ترفیع این مجموعه در خدمتگزاری به دانشجویان که به حق صاحبان نظام جمهوری اسلامی هستند از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

عرب‌زاده بیان کرد: حضور دانشجویان در دانشگاه را به مانند برکتی در فعالیت‌های دانشگاه می‌دانیم و امیدواریم این تلاش‌ها باقیات و صالحاتی باشد که در یوم تبلی السرائر به آن افتخار کنیم.

غلامرضا حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان نیز توفیق خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر را به مانند جهاد در خدمت مقدم جبهه عنوان کرد.

عباسعلی اکبرزاده مرشدی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز عنوان کرد: تلاش در راستای ارتقای بنیه علمی و فرهنگی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر را وظیفه خود می‌دانیم.

جواد دهقانی رئیس دفتر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با ارائه گزارشی بیان کرد: حدود ۴۵۰ دانشجو در جامعه هدف شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی تحصیل می‌کنند و فعالیت کانون تخصصی ایثار و شهادت واحد کاشان به سرپرستی دانشجو زینب سادات ناصری نژاد به‌عنوان برگزیده کشوری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر