صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارتقای ۷۰ پله‌ای رتبه آزمایشگاه‌های واحد علوم و تحقیقات

جایگاه مجموعه آزمایشگاه‌های واحد علوم و تحقیقات در دهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۷۰ پله ارتقا یافت.
کد خبر : 928266

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جایگاه مجموعه آزمایشگاه‌های واحد علوم و تحقیقات در دهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۷۰ پله ارتقا یافت.

بر اساس گزارش ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، عملکرد سال ۱۴۰۲، ۶۵۲ مرکز شامل ۹۶۹ آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات موفق به ارتقاء ۷۰ پله‌ای رتبه خود در این گزارش شد.

براساس این گزارش، شبکه آزمایشگاهی واحد علوم و تحقیقات با اتکاء به سرمایه‌های انسانی شایسته و متخصص، زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین، رعایت عدالت و اصول اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه در مسیر ارتقای جایگاه فناوری و توسعه تحقیقات با رویکرد خلق ثروت، راه‌اندازی، تجهیز، توسعه و بهره‌برداری بهینه از زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه و تسهیل فرایندهای آن با رویکرد دانشگاه نسل نو موفق به ارتقای جایگاه ۷۰ پله‌ای نسبت به سال قبل و کسب رتبه ۳۵ شده است.

شایان ذکر است، ۶۰ آزمایشگاه تخصصی و پژوهشی واحد علوم و تحقیقات، عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند.

برای اطلاع از فهرست کامل رتبه‌بندی دهمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کلیک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر