صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از کسب رتبه سوم آزمایشگاه سنجش و ارزیابی واحد رشت بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد خبر داد.
کد خبر : 928228

علیرضا صیداوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه سوم آزمایشگاه‌ها بین دانشگاه‌ آزاد اسلامی را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد:  آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت یکی از مهم‌ترین آزمایشگاه سنجش و ارزیابی مواد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است که علاوه بر داشتن مجوز همکاراستاندارد و غذا و دارو، سال ۱۳۹۶ به‌عنوان یکی از برترین آزمایشگاه‌ها بین واحد‌های دانشگاهی کشور انتخاب شد و دارای ظرفیت لازم برای درآمدزایی خارج از شهریه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: زمینه تخصصی فعالیت این آزمایشگاه درباره آنالیز دستگاهی نمونه‌های شیمیایی است که در زمینه‌های پزشکی، علوم پایه و کشاورزی در حال فعالیت است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: یکی از اهداف واحد رشت در راه‌اندازی این آزمایشگاه، علاوه بر ارائه خدمات هرچه بیشتر به دانشجویان واحد رشت و سایر دانشگاه‌های اطراف، کسب درآمد از راه‌های غیرشهریه‌ای بوده است.

صیداوی یادآور شد: ارتقای آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد واحد رشت در ارزیابی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری (لبزنت) سال ۱۴۰۲ و براساس ارزیابی سالیانه مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری (لبزنت) از بین ۶۵۲ مرکز و ۹۶۹ آزمایشگاه بود که آزمایشگاه سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت موفق به کسب رتبه ۹۲ کشوری (۱۱ پله ارتقاء نسبت به سال گذشته) و با یک پله ارتقاء نسبت به سال گذشته، رتبه سوم بین تمام واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر