صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

چرا باید مقالات را به پلتفرم ترجمه تخصصی ترنسیس بسپارید؟

نوشتن مقاله علمی، یکی از پرزحمت‌ترین فعالیت‌های دانشجویی است؛ اما اگر یک دانشجو بتواند آن را در یک ژورنال معتبر به چاپ برساند، ارزش این تلاش را دارد، چون رزومه او تبدیل به یک سابقه طلایی می‌شود.
کد خبر : 928202

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوشتن مقاله علمی، یکی از پرزحمت‌ترین فعالیت‌های دانشجویی است؛ اما اگر یک دانشجو بتواند آن را در یک ژورنال معتبر به چاپ برساند، ارزش این تلاش را دارد چون رزومه او تبدیل به یک سابقه طلایی می‌شود.

اما چه مواردی ممکن است باعث رد مقاله علمی و عدم چاپ آن در مجلات شود؟ یکی از مهم‌ترین دلایل، ترجمه بد و پر از ایراد است؛ اینجاست که باید سراغ پلتفرم‌هایی مانند ترنسیس رفت تا با خیال راحت، ترجمه مقالات را به آن سپرد.

اما، چرا باید مقالات را به پلتفرم ترجمه تخصصی ترنسیس سپرد؟ در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.

ویژگی‌های پلتفرم ترجمه تخصصی ترنسیس

در بحث ترجمه برای مقالات تخصصی، دقت و تجربه مترجم، اهمیت زیادی دارد؛ ترنسیس با روش‌های مختلف، سعی کرده است برای سفارش‌های ترجمه مقاله،  بهترین مترجم‌ها را به شما پیشنهاد دهد.

  • آزمون اختصاصی: در ترنسیس، مترجمین باید از سد 2 آزمون عمومی و تخصصی عبور کنند تا صلاحیت دریافت سفارش را به دست آورند! سطح این آزمون‌ها (به خصوص آزمون اختصاصی) به شکلی است که هر مترجمی و با هر سطحی نمی‌تواند در آن نمره بالا کسب کند و نیازمند دانش و تجربه بالا در زمینه‌ اختصاصی است.
  • ترجمه تخصصی: ترجمه تخصصی به این معنی است که مترجمی که وظیفه ترجمه سفارش شما را به عهده می‌گیرد، در همان زمینه موردنظر تحصیل کرده و یا سابقه درخشان و مطالعه بالایی داشته است؛ یعنی یک مترجم زمینه شیمی، قرار نیست ترجمه متون تخصصی پزشکی را بر عهده بگیرید.
  • تضمین ترجمه: پلتفرم ترجمه تخصصی ترنسیس، ترجمه مقاله شما را تضمین می‌کند؛ کیفیت ترجمه مقالات ژورنالی و تخصصی تا زمان انتشار در مجله جهانی مورد نظرتان، 100 درصد گارانتی و به صورت نامحدود پشتیبانی خواهد شد؛ پس با خیال راحت سفارش ترجمه مقاله مهندسی خود را در این پلتفرم ثبت کنید.
  • امکان انتخاب مترجم: پس از اینکه سفارش خود را در سایت ترجمه تخصصی ترنسیس ثبت کردید، شما می‌توانید با دیدن سابقه، امتیاز و نظرات دیگر کارفرمایان، از میان مترجم‌هایی که برای انجام سفارش شما داوطلب شده‌اند، انتخاب کنید.
  • ارتباط مستقیم با مترجم: از دیگر امتیازات شما، امکان ارتباط مستقیم با مترجم انتخابی است؛ در صورتی که احساس کنید او باید نکته خاصی را رعایت کند و یا او نیاز داشته باشد از شما سوالی بپرسد، بدون نیاز به واسطه و با استفاده از چت‌باکس موجود در پنل، صحبت شما امکان‌پذیر است.
  • قیمت منصفانه: بسته به سفارش شما و اهمیت آن، ترنسیس لیست قیمت‌گذاری منصفانه‌ای را طراحی کرده است. همچنین، در صورتی که به هر دلیلی، از کیفیت ترجمه خود رضایت نداشته باشید، تمام وجه دریافتی به شما برگردانده می‌شود.

دیگر خدمات مقاله علمی ترنسیس

به جز ترجمه مقاله، ترنسیس خدمات مقاله دیگری نیست ارائه می‌دهد که در مسیر نگارش مقاله، ممکن است بخشی از زحمات شما را کم کند:

  1. استخراج مقاله از پایان‌نامه: در صورتی که یک پایان نامه خوب دارید و می‌خواهید آن را تبدیل به مقاله علمی کنید، می‌توانید رو کمک ترنسیس حساب کنید؛ مترجمین متخصص ترنسیس می‌توانند تدوین یک مقاله علمی از پایان نامه شما را انجام دهند.
  2. پارافریز تخصصی: در نوشتن مقاله علمی و آکادمیک، پارفریز و یا بازنویسی تخصصی متن، اهمیت بالایی دارد؛ با پارافریز متن، شما خطر رد مقاله به دلیل سرقت علمی و ادبی را کم می‌کنید.
  3. فرمت‌بندی مقاله: ممکن است از آن دسته افرادی باشید که تمام تحقیقات خود را انجام داده‌اید، اما نمی‌دانید فرمت صحیح ارائه این اطلاعات به چه شکل است؛ مترجمین ترنسیس این کار را برای شما انجام می‌دهند.
  4. استناد دهی: یکی از مهم‌ترین مراحل نوشتن مقاله، پر کردن فهرست منابع است؛ ارجاع‌دهی به منابعی که استفاده کرده‌اید، برای هم مجله و هر نوع مقاله، ساختار خاصی می‌طلبد؛ ترنسیس این بخش را نیز به صورت جداگانه برای مقالات انجام می‌دهد.
  5. چاپ مقاله علمی: چاپ مقاله از دیگر خدمات پر طرفدار ترنسیس است؛ اگر مقاله علمی دارید و نمی‌دانید چطور و از کجا فرایند انتشار آن را شروع کنید، کافیست آن را به ترنسیس بسپارید تا به شما کمک کند آن را در معتبرترین ژورنال‌های بین‌المللی چاپ کنید.

سخن پایانی

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد، در صورتی که نیاز به خدمات مقاله و ترجمه تخصصی داشتید، پلتفرم ترجمه تخصصی ترنسیس را در میان گزینه‌ای خود داشته باشید و خیالتان از کیفیت و دقت آن‌ها راحت باشد.

اگر سوالی دارید، حتماً از ما بپرسید، مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر