صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
حاجی‌عبدالباقی در گفت‌وگو با آنا؛

اربعین حسینی از مظاهر اتحاد مسلمانان است

مریم حاجی عبدالباقی از اهمیت اربعین حسینی و حال معنوی آن گفت و عنوان کرد:‌پیاده روی اربعین از مظاهر اتحاد بین مسلمانان است.
کد خبر : 928169

مریم حاجی عبدالباقی سخنران و مدرس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: نمی‌دانم چه رمزی است که همیشه با جامعه مداحی در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنم، درحالی که نه مداحی بلدم و نه چیزی دراین زمینه سررشته دارم، اما خدا را شکر می‌کنم که مرا در این مسیر قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: واقعا حال معنوی خوبی از حضور در اجتماعات مثل اجلاس پیرغلامان،‌ مراسم‌های پیاده روی اربعین و ... وجود دارد ، از زمانی که در فضایشان قرارمی‌گیرم،‌ سخنرانی و تدریس می‌کنم و خوشحالم که قسمتم می‌کند با این عزیزان همراه شوم و بتوانم دراین اجتماعات شرکت کنم.

حاجی عبدالباقی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین گفت: خوشبختانه در متون هم توجه به زیارت اربعین قید شده و ما هم دراین زمینه می‌بایست توجه داشته باشیم که دراین حال و هوا حضور پیدا کرده و اتحادمان را با هم حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: انشاءالله قسمت دوست‌داران بشود و بتوانیم دراین اجتماع بزرگ امسال نیز حضور پیدا کنیم و واقعا غبطه می‌خورم به همه کسانی که از دور و نزدیک توانستند از الان در این مسیر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر