صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

ضعف در صنایع تبدیلی کشاورزی استان همدان مشهود است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ضعف در صنایع تبدیلی کشاورزی این استان مشهود و ورود دانشگاه آزاد اسلامی به این بخش شایسته تحسین است.
کد خبر : 928146

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که در سالن کنفرانس شهید سلیمانی این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: دانشگاه‌ها باید به سمت رشته‌های اشتغال‌محور پیش بروند و امروز دغدغه اشتغال اولویت اصلی جوانان است.

وی افزود: امروز توجه به رشته‌های مهارتی که دانشجویان بتوانند بعد از دانش‌آموختگی جذب بازار کار شود در اولویت خانواده‌ها قرار دارد و این موضوع می‌تواند سهم بزرگی از اشتغال استان همدان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

{$sepehr_key_1247}

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در دانشگاه آزاد این انتظار وجود دارد که مدیران به صورت انقلابی عمل کنند، ادامه داد: مدیر انقلابی باید کاربلد بوده و توانایی مقابله با مشکلات را داشته باشد و از سویی سلوک اخلاقی در کار را پیش ببرد.

شعبانی موثق با بیان اینکه ۳۰ درصد اقتصاد استان همدان به حوزه کشاوری مرتبط است، تأکید کرد: ضعف در صنایع تبدیلی کشاورزی در استان همدان مشهود بوده و ورود دانشگاه آزاد اسلامی به این بخش در خور تحسین است.

وی، خواستار رفع دغدغه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان شد و گفت: گره خوردن دانشگاه به زندگی اقتصادی و اجتماعی جامعه یک ضرورت است و باید تلاش کنیم فضا‌های علمی و دانشگاهی از حالت انتزاعی خارج و با واقعیت‌های اجتماعی بیشتر گره بخورد و دنبال شناسایی مسئله و حل آن باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان توضیح داد: امروز رفع مشکل مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان باید در اولویت باشد و تمامی نهاد و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند که این مشکل برطرف شود. 

شعبانی موثقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت بین مسئولان بیان کرد: هروقت مجموعه‌ای وحدت داشته باشد، می‌توان انتظار موفقیت در آن مجموعه را داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر