صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

رکورد اعزام هوایی ۵۰۰ هزار زائر اربعین در سال جاری

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین آغاز پرواز‌های اربعین حسینی در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: امسال از رکورد اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مبدا ۲۸ شهر عبور می‌کنیم.
کد خبر : 928122

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین آغاز پرواز‌های اربعین در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ شهید رئیسی اولین جلسه را با موضوع اربعین برگزار کرد و رئیس دولت چهاردهم نیز در بدو حضور در دولت، اربعین را در اولویت قرار داد.

وی افزود: رهبری و رئیس جمهوری و سایر سران قوا دغدغه اربعین دارند و در وزارت راه و شهرسازی نیز در همان ابتدای کار دولت سیزدهم شهید قاسمی با وضعیت نامطلوب سلامتی پیگیر خدمات زائران بود، وزیر راه و شهرسازی نیز همین دغدغه را دارد و شبانه روز در حال پیگیری کیفیت خدمات به زائران است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با رعایت اصول ایمنی و امنیت، تعداد زائران پرواز‌های اربعین در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۰ هزار نفر، در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۰ هزار نفر، در سال ۱۴۰۲ به ۴۵۰ هزار نفر رسید و امسال از رکورد اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مبدا ۲۸ شهر عبور می‌کنیم.

محمدی بخش گفت: در تلاش هستیم تا آنچه در شأن و تراز زائران سید الشهدا هست را ارائه کنیم در همین راستا، گروه‌های شبانه روزی به منظور نظارت و بازرسی و رسیدگی به زائران در سراسر کشور مستقر شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر