صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
پیشکسوت تراکتور در گفت و گو با آنا

تراکتور-پرسپولیس همیشه جذاب است/ اسکوچیچ می‌تواند تیمش را قهرمان کند

مدیر سابق تراکتور گفت: بازی‌های تراکتور و پرسپولیس جذابیت زیادی به دنبال داشته، امیدوارم این بار هم بازی جذابی ببینیم که همراه با برتری تراکتور باشد.  
کد خبر : 928084

اکبر ذوالمجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برتری تراکتور در خانه مس رفسنجان اظهار کرد: خدا را شکر بعد از چندین سال تراکتور در هفته اول لیگ برتر برنده از زمین خارج شد. غیبت بازیکنان جدید مس رفسنجان مشکل خود آن تیم بود و ارتباطی به تراکتور نداشت. چه بسا اگر تمامی نفرات این تیم هم بازی می‌کردند باز هم احتمال برتری تراکتور بیشتر بود.  

وی ادامه داد: تراکتور مهره‌های بسیار خوبی را برای کسب عنوان قهرمانی جذب کرده و در ادامه راه هماهنگی بیشتری بین تیم شکل می‌گیرد و در نتیجه نتایج بهتری هم کسب خواهد شد. بازیکنان طراز اول و خوبی در تیم هستند و سرمربی با تجربه و کاربلدی که تیم ملی را به جام جهانی رساند، سرمربی تراکتور است. در بازی با مس رفسنجان به خصوص در نیمه اول در حد قهرمان ظاهر شدیم و در نیمه دوم هم طبیعی بود تا بازی مدیریت شود. با همین روند تراکتور پیش برود هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد، اسکوچیچ مربی با تدبیری است و می‌تواند از تیمش به شکلی بازی بگیرد که در نهایت قهرمان شود.  

مدیر سابق تراکتور درباره بازی هفته دوم تیمش با پرسپولیس عنوان کرد: فوتبال حرفه‌ای شده و اینکه بازیکنانی فصل قبل در پرسپولیس بازی کردند و این فصل به تراکتور آمده‌اند، موضوع عجیبی نیست، چون هر بازیکنی می‌تواند تیمش را انتخاب کند. بازیکنان جدید تراکتور با میل خود به این تیم منتقل شده‌اند و بالاجبار منتقل نشده‌اند. همیشه بازی‌های تراکتور و پرسپولیس همراه با حساسیت‌های زیادی بوده و جذابیت فراوانی به دنبال داشته، امیدوارم این بار هم بازی جذابی ببینیم که همراه با برتری تراکتور باشد.  

ذوالمجدیان در مورد نگرانی‌ها از رفتار‌های تند تماشاگرنما‌ها که تعدادشان زیاد است، تصریح کرد: آن بازی که در ورزشگاه یادگار امام شاهد پرتاب سنگ از سوی تماشاگران بود دلیل داشت. سال قبل شاهد بودید که پرسپولیس در تبریز برابر تراکتور برنده شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. در آن بازی چند تماشاگرنما پرتاب سنگ کردند، اما بازیکنی، چون امید عالیشاه با پرتاب سنگ به سمت تماشاگران همچون آتش زیر خاکستر عمل کرد. فوتبال بازی درگیرانه‌ای است و در بازی‌های تیم‌های بزرگ حساسیت بیشتر می‌شود. در آن بازی هم اگر عالیشاه رعایت می‌کرد خشونت از حد خود خارج نمی‌شد. امیدوارم این بازی و دیدار‌های بعدی دو تیم هم اسیر اتفاقات تلخ نشود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر