صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

دلیل خالی بودن نیمکت مس رفسنجان برابر تراکتور مشخص شد

سرمربی تیم مس رفسنجان در هفته اول برابر تراکتور تنها دو بازیکن روی نیمکت داشت.
کد خبر : 928046

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در حالی در خانه مغلوب تراکتور شد که شرایطی یکسانی با حریف تبریزی نداشت و در نهایت هم بازنده شد.  

مس رفسنجان تنها دو بازیکن روی نیمکت داشت و دلیل آن دیر ثبت شدن قرارداد بازیکنان جدیدش بود. طبق قانون سازمان لیگ بازیکنانی می‌توانند برای تیم‌شان بازی کنند که قرارداد آنها ۴۸ ساعت قبل از برگزاری بازی ثبت شده باشد. موضوعی که مورد اعتراض باشگاه‌های دیگری هم بوده و قرارداد برخی بازیکنان آنها ثبت نشد تا نتوانند از تمامی مهره‌های خود استفاده کنند.  

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مس رفسنجان به دلیل بدهی خارجی به لوسیانو پریرا بسته بوده، اما این باشگاه روز ۲۲ مرداد کلیه بدهی‌ها داخلی خود را که مشتمل بر ۱۰ بدهی بوده پرداخت کرد. ۲۳ مرداد به کمیته وضعیت بازیکنان نامه زده و درخواست کرده تا پنجره داخلی این باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان داخلی باز شود.  

مورد بعدی پرونده خارجی بوده که باید از طریق کمیته قضایی فیفا باز می‌شده است. روز ۲۳ مرداد الباقی بدهی شیمبا در تهران به وی نقدی پرداخت شد. بخش دیگری از بدهی وی هم به حساب وی واریز شده بود، اما زمان می‌برد تا مبلغ پرداختی به حساب خارجی وی واریز شود. وکیل شیمبا رضایت مالی موکل خود را به کمیته قضایی فیفا اعلام کرده، اما برخلاف روال معمول که دو تا سه ساعت بعد از اعلام رضایت، فیفا باز شدن پنجره باشگاه را ابلاغ می‌کرده این بار ۲۴ ساعت بعد اعلام می‌شود و ساعت ۱۱ شب ۲۴ مرداد پنجره خارجی باشگاه مس باز می‌شود.  

باشگاه مس ۲۵ مرداد برای ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام می‌کند و قرارداد‌ها ثبت می‌شود، اما کمتر از ۴۸ ساعت تا بازی این تیم برابر تراکتور فرصت بوده و اگر بازیکنان جدید برای تیم بازی می‌کردند ضمن آنکه نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور می‌شده، جرائم انضباطی هم شامل حال مس رفسنجان می‌شده است. در نتیجه تیم مس نتوانست از مهره‌های جدید خود استفاده کند و دست محرم نویدکیا برای چیدن ترکیب مدنظرش و استفاده از یار‌های تعویضی بسته ماند.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر