صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۳ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد و سازمان ملی استاندارد

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت هلدینگ آینده با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و مدیرعامل هلدینگ آینده منعقد شد.
کد خبر : 927996

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های آموزشی، علمی، تحقیقاتی و فناوری مشترک به امضای محمدرضا دهقانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استانی یزد و امیر محمودی مدیرعامل شرکت هلدینگ آینده رسید.

تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شرکت هلدینگ آینده به‌منظور توسعه همکاری‌های آموزشی علمی تحقیقاتی و فناور مشترک در راستای استمرار ارتباط دانشگاه و سند و به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل و سرعت بخشیدن به فرایند توسعه منعقد شده است.

واگذاری طرح‌های تحقیقات اولویت‌دار شرکت به دانشگاه مطابق ضوابط شرکت و همچنین انجام طرح‌های تحقیقات مشترک و بسیج امکانات یکدیگر در این راستا با هدف استفاده از توانمندی‌های طرفین، فراهم کردن شرایط مناسب برای مأموریت مطالعاتی استادان در شرکت و انجام پژوهش‌های مشترک در قالب‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با شرکت ازجمله اهداف تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد و شرکت هلدینگ آینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر