صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا تاکید شد؛

مدیر کارآمد بر صندلی وزارت راه و شهرسازی تکیه بزند

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: توصیه می شود که از برخورد سیاست زده با مسائل خودداری شود و اجازه دهیم مدیران کارآمد بر صندلی های مدیریتی وزارت راه و شهرسازی تکیه زنند.
کد خبر : 927961

مدیران کارآمد بر صندلی های مدیریتی وزارت راه و شهرسازی تکیه زنند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی فرزانه صادق مالواجرد به عنوان تنها زن از بین ۱۹ وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شده است که اولویت‌های برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در بخش مسکن، تسریع در اجرای ماده یک قانون جهش تولید مسکن و تعهد به تکلیف دولت در قبال متقاضیان مؤثر طرح‌های تولید مسکن و هم‌چنین نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای عنوان شده است.

وزیر پیشنهادی برای راه و شهرسازی انعطاف و انتقاد پذیر هست

در همین رابطه خشایار باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آنا و درپاسخ به این سوال که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با چه شاخص هایی می تواند رای اعتماد از نمایندگان مجلس بگیرند، گفت: اگر ما در وزارت راه و شهرسازی و در نگاهی جامع تر از کابینه دولت چهاردهم این خواسته را داشته باشیم که رویه مسکن گونه در مقابله با مشکلات کشور داشته باشد؛ شاید بتوان گفت که وزرای پیشنهاد شده ، انعطاف و انتقاد پذیر هستند و به تبع آن ها وزیر پیشنهادی برای راه و شهرسازی نیز همین خصیصه را دارد.

{$sepehr_key_1216}

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران ادامه داد: اما اگر حل ریشه ای مشکلات مربوط به بخش مسکن، حمل و نقل و مسائل حوزه شهرسازی مد نظر باشد؛ می توان گفت که وزاری پیشنهاد شده از جمله وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی جملگی افراد صاحب تفکر نو و روحیه حل مسئله هستند. بسیاری از مشکلات حوزه مسکن از جمله عدم امکان توسعه افقی شهر به دلیل نبود زیر ساخت یا همچنین معضلات جاده ها ریشه در حوزه شهرسازی دارد.

باقرپورگفت: فرد پیشنهادی دولت چهاردهم برای ریاست بر وزارت راه و شهرسازی علاوه بر نگاه نو و شیوه مدیریت نوین، تخصص ویژه ای در زمینه شهرسازی دارد و این موضوع می تواند نوید بخش فصلی جدید در حل مشکلات ذکر شده باشد. می توان گفت انتخاب خانم صادق مالواجرد هوشمندی رئیس جمهور در شناخت مشکل هر بخش و توانایی وی در تعیین مدیر متناسب با آن مشکل را نمایش می دهد.

وزیر پیشنهادی وزارت راه ازبرخورد سیاست زده با مسائل باید خودداری نماید

{$sepehr_key_1217}

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران تاکید کرد: تصور من این است که مجلس شورای اسلامی صلاحیت صادق مالواجرد را تایید خواهد کرد. همچنین اکیدا توصیه می شود که از برخورد سیاست زده با مسائل باید خودداری نماییم ‌و اجازه دهیم مدیران کارآمد بر صندلی های مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی تکیه زنند.

باقرپور در پایان گفت: وزارت راه و شهرسازی از حوزه های بسیار حساسی است که بحران مسکن را در بالاتر طح خود پیش رو دارد و این بحران حل نمی شود مگر با شیوه های علمی و دقیق نوین و دوری از شعار زدگی و توهماتی که در ادوار گذشته به آن دچار بوده ایم .

انتهای پیام/

ارسال نظر