صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۶ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

پرسپولیس و استقلال در آسیا هم مقایسه می‌شوند/ نبرد و تقابل سخت سرخابی‌ها در قاره کهن

حریفان مشترک پرسپولیس و استقلال در آسیا باعث می‌شوند که آنها بیش از گذشته با یکدیگر مقایسه شوند. 
کد خبر : 927958

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا انجام شد و در اتفاقی جالب دو تیم  استقلال و پرسپولیس در این رقابت ها رقبای مشابه دارند.

سرخابی ها باید با تمام تیم‌های عربستانی و قطری بازی کنند. حتی بازی‌های آنها هم مشابه یکدیگر است و به طور مثال هر دو در تهران پذیرای یاران کریس رونالدو هستند و در عربستان و قطر باید به مصاف الهلال و السد بروند. از سختی کار نمایندگان کشورمان که بگذریم باید به این نکته اشاره کنیم که وجود حریفان مشترک حتی در بازی‌های خانگی و خارج از خانه باعث می‌شود تا آبی و قرمز بیشتر از همیشه با یکدیگر مقایسه شوند. 

از طرفی برنامه‌ریزی لیگ نخبگان آسیا طوری است که کار پرسپولیس و استقلال برای صعود از مرحله گروهی بسیار سخت به نظر می‌رسد و به جرات می‌توان گفت آنها حتی یک بازی راحت هم در پیش ندارند. شاید روی کاغذ خیلی‌ها فکر کنند که بازی با الشرطه عراق دیدار راحتی است، اما فراموش نکنیم که به طور مثال پرسپولیس فصل گذشته با استقلال تاجیکستان به تساوی رسید و در خانه به الدحیل قطر باخت. 

بازی با بزرگان فوتبال عربستان که تیم‌های پرمهره و پولداری هستند و حتی رویارویی با تیمی، چون السد قطر به اندازه کافی سخت هست و حالا باید دید آیا پرسپولیس و استقلال می‌توانند خود را به مراحل نهایی لیگ نخبگان آسیا برسانند یا نه؟

در ظاهر که کار آنها بسیار سخت به نظر می‌رسد و قطعاً بازیکنان دو تیم باید بهترین عملکرد خود را مقابل تیم‌های پرقدرت آسیایی به نمایش بگذارند تا به موفقیت تیمشان کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر