صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

حضور مسعود پزشکیان در محل طراحی آزمون بورد فوق تخصصی و تخصصی وزارت بهداشت 

روز گذشته مسعود پزشکیان، رییس جمهور کشورمان در محل طراحی آزمون بورد فوق تخصصی و تخصصی وزارت بهداشت حضور پیدا کردند که این امر امید بیش از پیشی را در بین اساتید کشور ایجاد کرد. 
کد خبر : 927943

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته مسعود پزشکیان در محل طراحی سوالات آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی حضور پیدا کردند و گزارش تصویری از حضور ایشان منتشر شد که حضور یکی از خبرنگاران صدا و سیما حواشی در خصوص ورود افراد به مکان قرنطینه طراحی سوالات ایجاد کرد که سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره این حواشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیحاتی ارائه کرد. 

امیر محمد فراهانی، سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در این خصوص نوشت: روز گذشته دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم در محل طراحی سوالات آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی حضور پیدا کردند که امید بیش از پیشی را در بین اساتید ایجاد کرد. در رسانه‌ها شبهاتی در این مورد مطرح شد که کاملا غلط و ذکر چند نکته حائز اهمیت است. این خبرنگار گرامی به هیچ وجه وارد قرنطینه آزمون نشدند و طراحی سوالات آزمون همچنان در نهایت امنیت در حال برگزاری است.

وی افزود: محل قرنطینه آزمون بورد ⁩از محل ستاد اجرایی و سالن پذیرایی که دید و بازدید اساتید با ⁧رئیس جمهور⁩  در آن صورت گرفته بود از یکدیگر کاملا تفکیک شده است. 

‏دکتر پزشکیان ⁩در سنوات گذشته نیز از اعضای ⁧ هیات بورد ⁩بودند که امسال نیز با توجه به اهمیت ویژه آموزش پزشکی ⁩برای ایشان، بازدید سر زده‌ای از فرآیند طراحی سوالات داشتند و با همکاران قدیمی خود در انتها دیداری تازه کردند. 

فراهانی اظهار کرد: اهمیت ایشان به حوزه آموزش پزشکی ⁩قطعا امید مضاعفی را در بین خانواده بزرگ ⁧نظام سلامت ⁩و مردم ⁧ ایران ⁩اسلامی عزیز ایجاد خواهد کرد و در آخر طراحی سوالات آزمون بورد تخصصی نیز ان شالله از روز شنبه ۲۷ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر