صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
سالروز بازگشت آزادگان

کنعانی: آزادگان پیام‌آوران پیروزی ملت بر دشمنان خیال‌پرداز و سلطه‌جو هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: آزادگان عزیز ما در ایام اسارت پیامبران ایمان، عزت و صلابت ملت ایران و به هنگام رهایی، پیام‌آوران پیروزی این ملت رشید بر دشمنان متوهّم، خیال‌پرداز و سلطه‌جو بودند.
کد خبر : 927938

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی، ‏بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت ‎آزادگان غیور و فرزندان رشید ملت را به خاک وطن و آغوش ملت قدرشناس ‎ایران عزیز گرامی داشت.

وی نوشت: آزادگان سرافراز، سمبل‌های مقاومت، ایستادگی و پایمردی ملت بزرگ، مؤمن و رشید ایران در مقابل هر گونه تجاوز، زیاده‌خواهی و شرارت دشمنان این مرز و بومِ تاریخ‌ساز، تمدن‌آفرین و پرحماسه هستند.

کنعانی افزود: آزادگان عزیز ما در ایام اسارت، پیامبران ایمان، عزت و صلابت ملت ایران و به هنگام رهایی، پیام‌آوران پیروزی این ملت رشید بر دشمنان متوهّم، خیال‌پرداز و سلطه‌جو بودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: ایستادگی عزتمندانه و باصلابت آزادگان غیور را ارج می‌نهیم و مجاهدت‌های آنان برای کشور و ملت ایران و اسلام عزیز را بزرگ می‌شماریم و به روح بلند آزادگانِ شهید و سفر کرده درود و سلام می‌فرستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر