صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان:

دانشگاه‌ها در خصوص پذیرش درخواست نقل و انتقال دانشجویان حداکثر همکاری را داشته باشند

ابوالفضل دانشور، مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در هفتاد و چهارمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در خصوص پذیرش مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان با حداکثر سخاوت قانونی برخورد کنند.
کد خبر : 927937

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوالفضل دانشور در هفتاد و چهارمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه یاسوج گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تعداد ۱۲ هزار و ۳۹۲ درخواست در سامانه سجاد توسط دانشجویان به ثبت رسید و دانشگاه‌های مبدا با ۸ هزار و ۹۳ درخواست مهمانی دانشجویان موافقت و با ۲ هزار و ۸۸۱ درخواست مخالفت نمودند.   

ابوالفضل دانشور با اشاره به اینکه تعدادی از دانشگاه‌های مبدا در بازه زمانی مجاز در خصوص درخواست میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان تصمیم نگرفته و یا اگر تصمیم گرفته‌اند در سامانه سجاد اعلام نکرده‌اند افزود: این کار باعث مراجعات غیر ضروری دانشجویان به سازمان امور دانشجویان شد. 

وی با یادآوری اینکه دانشگاه‌های مقصد تا پایان مرداد ماه فرصت اعمال نظر در خصوص درخواست‌های مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان را دارند، خاطر نشان ساخت: درخواست‌های مهمانی دانشجویان را با حداکثر نظر مساعدت و با رعایت ضوابط قانونی بررسی و تصمیم گیری کنند. 

مدیر کل امور دانشجویان تاکید کرد در بررسی درخواست ها، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی با اولویت مورد لحاظ قرار گیرد.

گفتنی است هفتاد و چهارمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه یاسوج و با هدف ارتقاء زیست سالم دانشجویی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر