صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۲۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
بازیکنان تعویضی باید بیشتر تلاش کنند

گاریدو: تساوی با ذوب‌آهن نتیجه‌ای منفی بود/ از هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم+فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با ذوب‌آهن نتیجه‌ای منفی گرفتیم و از هواداران میلیونی پرسپولیس معذرت خواهی می‌کنم.
کد خبر : 927896

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار کرد: از تمامی تماشاگرانی که در استادیوم حضور داشتند عذرخواهی می کنم. از هواداران میلیونی پرسپولیس معذرت می‌خواهم. تماشاگران زیادی به استادیوم آمده و انتظار برد داشتند. هیچ یک از اعضای تیم از نتیجه‌ای که کسب کردیم خوشحال نیست. این نتیجه‌ای منفی برای پرسپولیس بود. 

وی ادامه داد: تیم حریف بازی خوبی نشان داد. در مورد تیم خودم نیاز به تلاش بیشتری داریم و باید کارها را درست انجام دهیم. امروز خوب بازی نکردیم و روی اولین حرکت بازی گل خوردیم. ضمن ارزش گذاشتن روی کار حریف، ما باید بهتر از این باشیم. باید استقامت بیشتری روی کارهای حریف نشان می‌دادیم. وقتی روی اولین حرکت گل می‌خوریم باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و حواس‌مان را جمع کنیم. بعد از دقایقی حریق حرکت مشابهی را ایجاد کرد. این یک واقعیت است که تیم ما هم موقعیت‌های زیادی داشت. فکر می کنم فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. در لحظات پایانی به گل تساوی رسیدیم و امیدوار بودیم در نیمه دوم به گل برتری برسیم.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس افزود: مطمئناً در نیمه دوم روی یک سری مسائل کمبود داشتیم. موقعیت گل داشتیم ولی باید بیشتر موقعیت ایجاد کنیم. از تعویض‌هایی که لنجام دادم راضی نیستم. می‌دانم وقتی سرمربی جذب می‌کنند برای برنده شدن است و مسئولیت من بردن بازی‌هایست. مسئولیت نبردن بازی‌ها را بر عهده می‌گیرم. بازیکن تعویضی وقتی وارد زمین می‌شود باید بیشتر تلاش کند. آنهایی که به زمین رفتند شانس آنکه خود را بیشتر نشان دهند از دست دادند. وقتی تعویضی‌ها خوب نبودند مسئولیت با سرمربی است و باید تعویض‌های دیگری داشته باشیم.

گاریدو درباره اینکه تیمش کامل است یا نیاز به بازیکن دارد، گفت: این اولین بازی فصل است و اگر بخواهیم از بُعد پیش فصل صحبت کنیم، باید گفت خیلی خوب کار کردیم. حس و حال تیم مثبت و خیلی خوب بوده است. وقتی مسابقات شروع می‌شود، یک سری از مسائل است که می‌تواند بهتر شود. مطمئتاً بیشتر مسائل پیشرفت خواهند کرد و بهتر می‌شود. از بُعد مثبت بگویم تیم ما در نیمه اول نشان داد خیلی خوب می تواند موقعیت ایجاد کند و خودش را پشت دروازه حریف برساند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان با نظر وی جذب شدند یا باشگاه، تصریح کرد: باشگاه‌های فوتبال بازیکنان را جذب می‌کنند، با سرمربی صحبت می‌کنند و مشورت می‌گیرند. باشگاه بازیکن مناسب جذب می‌کند، مطمئناً نظر سرمربی داخل باشگاه مطرح می‌شود. 

گاریدو در مورد اینکه تیم تقویت می‌شود، گفت: باشگاه در حال تلاش است ولی به مظر من امروز بیشتر درباره بازی صحبت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر