صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

​گام بلند بانک صادرات ایران در راستای تامین عدالت اجتماعی

بانک صادرات ایران با اعطای اعتبار ١٠٠ میلیون تومانی به متقاضیان خرید خودرو، یک گام بلند در راستای تامین عدالت اجتماعی برداشت.
کد خبر : 927858

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در طرح های پیشین فروش خودرو که بدون مسدودسازی وجه انجام می شد، هر کد ملی این احتمال را داشت که با ثبت نام و شرکت در قرعه کشی، برنده خودرو باشد، اما پس از ایجاد این محدودیت، بسیاری از متقاضیان واقعی خرید خودرو، این امکان را از دست دادند.
در طرح جدید فروش خودرو، شرط لازم برای شرکت در قرعه کشی، مسدودسازی ٢٣٠ میلیون تومان در یک حساب بانکی است، در حالی که بسیاری از متقاضیان واقعی خودرو ممکن است در حال حاضر چنین پولی در اختیار نداشته باشند.
بانک صادرات ایران اما با استفاده از موقعیت فروش خودروهای جدید، از این فرصت به نفع مشتریانش استفاده کرده است. این بانک با تخصیص ١٠٠ میلیون تومان اعتبار به هر متقاضی، این امکان را فراهم کرده است تا آنها تنها با داشتن ١٣٠ میلیون تومان، فرصت حضور در قرعه کشی را داشته باشند.
با این اقدام، نه تنها تعداد مشارکت کنندگان در قرعه کشی به طرز چشمگیری افزایش می یابد، بلکه متقاضیان می توانند در فرصت مناسب، مابه التفاوت وجه لازم برای خرید خودرو را تامین کرده و از اقدامات هیجانی چون فروش اموال و دارایی ها و یا دریافت تسهیلات از منابع غیرمعتبر به دور خواهند بود.
اعتبار ١٠٠ میلیون تومانی بانک صادرات ایران، سریع و بدون واسطه اعطا می شود و نیازی به ضمانت های معمول بانکی نیز ندارد.
متقاضیان استفاده از این خدمت می توانند به سامانه https://Vekalati.bsi.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه طرح حمایتی در کمتر از ٣ دقیقه از این اعتبار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر