صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

سروری‌مجد: رسالت دانشگاه بهره‌گیری از ظرفیت‌ استان‌ها برای دستیابی به اهداف است

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسالت دانشگاه بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی و... هر منطقه برای دستیابی به اهداف تعالی و پیشرفت استان‌هاست.
کد خبر : 927828

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به رشد چشمگیر اقتصادی در بودجه این دانشگاه اظهار کرد: رسالت دانشگاه بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی و... منطقه برای دستیابی به اهداف تعالی و پیشرفت استان است.

وی با بررسی هزینه و درآمد‌های شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای استان سیستان و بلوچستان افزود: تنظیم بودجه و برنامه‌ریزی برای ادامه مسیر دانشگاه آزاد اسلامی استان باید بر اساس شاخص‌های سند تحول و تعالی دانشگاه و توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب استان انجام پذیرد.

انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل جوان از وظایف مهم دانشگاه است

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت امنای استان سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دانشگاه انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل جوان است، اظهار کرد: دانشگاه به عنوان ارگان تأثیرگذار بر فرهنگ جامعه بوده و باید تفکر اسلامی توسط دانشگاه در جامعه تبیین شود.

مولوی نذیراحمد سلامی با بیان اینکه دانشجویان باید به این درک برسند که علمی که بشر تا قیامت به آن نیاز دارد را فرا بگیرد، مطرح کرد: وظایف حوزه‌های علمیه و دانشگاه برای تربیت دانشجویان باید به این گونه باشد که دانشجویان در حوزه از قول خدا و در دانشگاه از فعل خدا آگاه شوند.

دانشگاه آزاد بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه فعالیت می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از نتایج مصوبات بیست و یکمین جلسه هیئت امنای این دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را ارائه و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با رویکرد تحول در آموزش، پژوهش مسئله محور، دانش‌بنیان و فرهنگ تمدن‌ساز بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه برنامه‌ریزی و فعالیت خواهد کرد.

کامبیز نرماشیری ادامه داد:  دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اهتمام لازم را در راستای اجرای مصوبات بیست و یکمین جلسه هیئت امنای استان داشته و در این زمینه موفق به راه‌اندازی مرغداری و فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو انجام شده است.

وی با اشاره به انجام طرح اقتصاد دانش‌بنیان پرورش ماهی در قفس و میگو با همکاری واحد‌های دانشگاهی استان، بیان کرد: تلاش‌ها و برنامه‌های اثرگذاری از سوی دانشگاه‌های استان در راستای احیای رشته‌های تحصیلی با توجه به نیاز استان و پروژه‌های منطقه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آنا، در حاشیه بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، غبارروبی مزار شهدای گمنام واحد زاهدان با حضور اعضای هیئت امنای استان انجام و مرغداری و فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور علی سروری‌مجد و هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی افتتاح و از موکب واحد زاهدان بازدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر