صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

️تردد ۷۹ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۷۹ هزار و ۶۰۰ نفر از پایانه مرزی خسروی از ابتدای ماه صفر(۱۶ مرداد) تا پایان روز گذشته(۲۳ مرداد) خبر داد.
کد خبر : 927796

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون ۷۹ هزار و ۶۳۳ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند، گفت: روند تردد زوار از مرز خسروی با سرعت زیاد رو به افرایش است.

وی تعداد افرادی که روز گذشته (۲۳ مرداد) از پایانه مرزی خسروی تردد داشتند را ۲۸ هزار و ۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۵ هزار و ۹۵۶ نفر از مرز خسروی به سمت کشور عراق خارج شدند که ۲۵ هزار و ۵۷۶ نفر آنها ایرانی و ۳۸۰ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی وارد کشور شدند را نیز ۲۱۳۹ نفر اعلام کرد که ۳۸ نفر خارجی و مابقی ایرانی بودند.

کهریزی با بیان اینکه دو روز قبل (۲۲ مرداد) ۱۷ هزار و ۴۵۸ نفر از مرز خسروی تردد داشتند، از روند افزایشی قابل توجه تردد زوار از این مرز خبر داد و گفت: طی روز‌های آتی شاهد افزایش تردد زوار از مرز خسروی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تردد زوار بدون مشکل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تمام نیرو‌ها و امکانات راهداری برای ارائه خدمات به زوار اربعین آماده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 1403
ارسال نظر