صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

اضافه‌شدن ویراستار به ترکیب استادراهنما و مشاور رساله‌های دکتری در دانشگاه آزاد

مدیر گروه کشوری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی از اضافه‌شدن ویراستار به ترکیب استادراهنما و مشاور رساله‌های دکتری در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 927751

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیران گروه‌های زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی ازبخش‌های مختلف فرهنگستان زبان و ادب فارسی بازدید کردند.

{$sepehr_key_1183}

مدیر گروه کشوری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تأکید بر لزوم حفظ ارکان زبان فارسی ازجمله خط و دستور زبان فارسی از اضافه شدن ویراستار به ترکیب استاد راهنما و مشاور رساله‌های دکتری در این دانشگاه خبر داد.

عبدالرضا مدرس‌زاده عنوان کرد: به‌منظور پاسداری از زبان و خط فارسی از اول مهرماه امسال هر دانشجوی دکتری یک رکن به نام ویراستار نیز در کنار خود خواهد داشت؛ بنابراین هر رساله دکتری قبل از پیش‌دفاع از مسیر ویراستاری عبور کرده و ویرایش‌شده به مرحله دفاع می‌رسد.

{$sepehr_key_1184}

به گزارش آنا؛ در بخشی از این نشست، آمنه بیدگلی، معاون گروه دانشنامه زبان و ادب فارسی، محمد صاحبی، عضو هیئت علمی گروه فرهنگ‌نویسی و عفت امانی، پژوهشگر گروه زبان‌ها و گویش‌های ایرانی به بیان نکاتی درباره روند تدوین و انتشار دانشنامه زبان و ادب فارسی، تدوین و انتشار جلد‌های اول تا سوم فرهنگ جامع فارسی و فعالیت‌های گروه زبان‌ها و گویش‌های ایرانی با شرکت‌کنندگان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر