صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
در اصفهان و با تلاش یک شرکت دانش‌بنیان؛

نخستین دستگاه خودپرداز میوه کشور رونمایی شد

نخستین دستگاه خودپرداز میوه در سی و هشتمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» رونمایی شد.
کد خبر : 927736

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و هشتمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محور بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با هزینه بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان با حضور علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر و پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار و از نخستین دستگاه خودپرداز میوه کشور بهره‌برداری شد.

این دستگاه که در نوع خود نخستین در کشور و رقیب نمونه‌های خارجی آن بوده به همت شرکت دانش‌بنیان کالاپرداز فراز سپاهان تولید و به بازار عرضه شده که از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) بوده و به مدت هشت سال است که با این واحد دانشگاهی همکاری دارد.

مهران صفدار مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کالاپرداز سپاهان و مجری طرح در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تکنولوژی دستگاه خودپرداز میوه در اصفهان صددرصد بومی بوده؛ چراکه در کشور و توسط شرکت دانش‌بنیان داخلی طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: بسیار خرسندیم که تکنولوژی بومی ایرانی این طرح را داریم؛ زیرا صددرصد این کار با توان متخصصان شرکت دانش‌بنیان کشورمان انجام شده است.

به گزارش آنا، این دستگاه که با تکنولوژی نوارـ نقاله طراحی و تولید شده در یکی از مهم‌ترین میدان‌ها اصفهان مستقر شده و دستگاه‌های دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک در میدان‌ها و نقاط دیگر شهر مستقر شده و آغاز به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر