صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

کدام دانلودرها، دانلود پست پیج‌های شخصی اینستاگرام را ممکن میکنند؟

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار مهم را در ارتباطات روزمره و به اشتراک‌گذاری محتوا ایفا می‌کنند.
کد خبر : 927730

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروزه شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار مهم را در ارتباطات روزمره و به اشتراک‌گذاری محتوا ایفا می‌کنند. اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با فراهم‌‌کردن امکانات متنوعی ازجمله انتشار عکس‌ها، ویدیوها و داستان‌ها، توانسته‌است جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران از اقشار مختلف جامعه پیدا کند؛ اما باوجود تمامی این قابلیت‌ها، یکی از مشکلات عمده‌ای که کاربران با آن مواجه هستند، عدم امکان دانلود مستقیم محتوا از اینستاگرام است. اینجاست که ابزارهای پرایوت دانلودر اینستاگرام وارد میدان می‌شوند. این ابزارها به کاربران این امکان را می‌دهند تا به‌سادگی و بدون هیچ‌گونه محدودیتی، محتوای موردعلاقه خود را از اینستاگرام دانلود کرده و آن را برای مشاهده یا استفاده‌های دیگر ذخیره کنند. ابزار پرایوت دانلودر اینستاگرام به‌ویژه برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به دسترسی به محتوای خصوصی دارند، بسیار کارآمد و مفید است.

ابزار پرایوت دانلودر اینستاگرام چیست؟

ابزار پرایوت دانلودر اینستاگرام (instagram private downloader) ابزاری است که به کاربران اینستاگرام امکان دانلود پست‌های خصوصی مانند عکس‌ها، ویدیوها، IGTV و استوری‌ها را می‌دهد. کاربران با کپی‌کردن URL پست خصوصی و قراردادن داده‌های خام در این ابزار، می‌توانند محتوای موردنظر را به‌راحتی دانلود کنند.

معرفی چند ابزار پرایوت دانلودر اینستاگرام

در ادامه، قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین ابزارهای پرایوت دانلودر اینستاگرام آشنا کنیم. شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌سرعت محتوای موردنظر را دانلود کنید.

instasave

Instasave یک ابزار مفید برای کاربران اینستاگرام است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا محتواهای خصوصی اینستاگرام را دانلود کنند. با استفاده از این ابزار می‌توانید به‌راحتی عکس‌ها، ویدیوها، IGTV، آلبوم‌ها و سایر اطلاعات خصوصی یک پیج اینستاگرامی را ذخیره کنید. کافی است URL پست خصوصی موردنظر را کپی کرده و در ابزار وارد کنید تا کد منبع و داده‌های موردنیاز برای دانلود را دریافت کنید. به‌دلیل محدودیت‌های اینستاگرام در دانلود از حساب‌های خصوصی، Instasave به‌عنوان یک گزینه کاربردی و موثر در این زمینه مطرح است.

Litedownloader.com

liteDownloader

یکی دیگر از ابزارهایی که شما به‌سرعت با کپی‌کردن URL و پیست‌کردن آن می‌توانید پست‌ها و ویدیوهای اینستاگرامی را دانلود کنید، LiteDownloader است. شما با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید تنها با چند کلیک ساده به محتواهایی که می‌خواهید دست پیدا کنید.


Instafollowers
Instafollowers ابزاری ساده و رایگان برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام است. برخلاف محدودیت‌های اینستاگرام، این ابزار به شما امکان می‌دهد ویدیوهای موردنظر خود را بدون هزینه و نیاز به برنامه‌های اضافی دانلود کنید. Instafollowers به‌راحتی و با سهولت، ویدیوهای اینستاگرام را در دسترس شما قرار می‌دهد.
inDown.io
inDown.io یک ابزار رایگان و سریع برای دانلود محتوای خصوصی اینستاگرام است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوها، استوری‌ها، عکس‌ها و حلقه‌های خصوصی اینستاگرام را تنها در دو مرحله ساده دانلود کنید. برخلاف سایر ابزارها، inDown.io بدون نیاز به هزینه یا پیچیدگی‌، به‌راحتی و با سرعت بالا محتوای موردنظر شما را دانلود می‌کند.
 
یادداشت پایانی
همان‌طورکه در این مطلب مطالعه کردید، شما با استفاده از چند ابزار پرایوت دانلودر اینستاگرام می‌توانید به‌سرعت و بدون کوچک‌ترین هزینه، پست‌ها، ریلزها و استوری‌های اینستاگرامی را بدون محدودیت دانلود کنید. درحقیقت، با استفاده از 4 ابزار بالا شما می‌توانید مطالب و محتواهای پیج‌های پرایویت اینستاگرام باوجود محدودیت خود اینستاگرام به‌دست آورید.

انتهای پیام/

ارسال نظر