صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

پوستر جشنواره بین‌المللی شعر «همای رحمت» رونمایی شد

پوستر چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر «همای رحمت» به زبان ترکی با حضور مسئولان رونمایی شد.
کد خبر : 927718

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر«همای رحمت» به زبان ترکی از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی کی نژاد رئیس هیئت عالی جذب هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، آرش رنجبران رئیس و حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و سایر مسئولان در حاشیه نشست بیستمین جلسه هیئت امنای این دانشگاه رونمایی شد.

جشنواره بین‌المللی شعر«همای رحمت» در دو بخش داخلی و بین‌المللی ۳۰ دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و شعرای ترک‌زبان جهان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری به ایمیل h.abbasi@iaut.ac.ir ارسال کنند. این جشنواره بین‌المللی در محورهای سیره الهی عبادی حضرت علی(ع)، سیره فردی و خانوادگی آن حضرت، سیره اجتماعی و سیاسی آن حضرت و سیره علمی و اخلاقی (عملی) آن حضرت در قالب شعر کلاسیک و نو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر در هر بخش در فایل word و با قلم B nazanin و اندازه ۱۴ با ذکر مشخصات شاعر، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، تحصیلات، واحد دانشگاهی، شماره تلفن ثابت و همراه آدرس و کد پستی به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر همای رحمت ارسال کنند.

جوایز این جشنواره در دو بخش داخلی و خارجی سطح‌بندی شده و در بخش داخلی چهار گروه دانش‌آموزی، دانشجویی، استادان و عموم است که به دو نفر اول و دوم هر گروه و نیز در بخش بین‌الملل به سه نفر اول جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر