صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

پایداری و ثبات واحد‌های دانشگاهی نیازمند رشد اقتصادی است

رئیس مرکز نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای پایداری و ثبات واحد‌های دانشگاهی ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی تربیت و اخلاق مدیریت صحیح و رشد اقتصادی باید بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 927685

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدجواد آل‌یاسین رئیس مرکز نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شصت و سومین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سازمان بزرگ و خاص با اقتضائات مختص خود است که در سطح دنیا کم‌نظیر بوده با توجه به شرایط موجود و اهدافی که این دانشگاه دارد اداره آن کار ساده‌ای نیست و قبول مسئولیت در آن روحیه خاصی را می‌طلبد.

وی افزود: وظیفه ما در مرکز نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات، مراقبت از این است که اهداف دانشگاه محقق شود. در همین راستا انتقادات و پیشنهاد‌ها واصله از بدنه دانشگاه را بررسی کرده و در اختیار مدیریت آن قرار می‌دهیم. برای پایداری و ثبات واحد‌های دانشگاهی ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی تربیت و اخلاق مدیریت صحیح و رشد اقتصادی باید بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مرکز نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بر پایه واحد‌های دانشگاهی بنا شده و آنها بوده که محقق کننده اهداف دانشگاه هستند؛ بنابراین کلیدی‌ترین نقش در رسیدن به رسالت نهایی دانشگاه را دارند.

آل‌یاسین موارد مطرح در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی را یادآوری کرده و ادامه داد: برای تحقق اهداف دانشگاه، واحد‌های دانشگاهی باید ارتباطات سازنده و هماهنگی را با یکدیگر و سازمان مرکزی داشته باشند. ایجاد این ارتباط و هماهنگی، توسط سند تحول دانشگاه انجام پذیر است؛ بنابراین این سند باید مبنای حرکت و فعالیت واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر