صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

قائم پناه: کسانی که باعث نارضایتی مردم می‌شوند نه ایران را دوست دارند نه رهبری را

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت رضایت مردم در جمهوری اسلامی یعنی عزت ایران و رهبری، کسانی که به هر دلیلی باعث نارضایتی مردم شوند یعنی نه ایران را دوست دارند و نه رهبری را.
کد خبر : 927656

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمدجعفر قائم‌پناه» معاون اجرایی رئیس جمهور، امروز در همایش روز داروسازی ایران اظهارکرد: عزیزانی که در کابینه هستند، همه معتقد بر رویکرد تغییر برای رضایتمندی مردم و عزتمندی مردم هستند.

وی افزود: رضایت مردم در جمهوری اسلامی یعنی عزت ایران و رهبری، کسانی که به هر دلیلی باعث نارضایتی مردم شوند یعنی نه ایران را دوست دارند و نه رهبری را.

قائم‌پناه: وزیر پیشنهادی کشور از نیروهای مخلص است و همیشه در کنار مردم بوده؛ ایشان هرچند که اصولگراست اما رویکردش اصلاح طلبانه است

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه باید به زنان این کشور سر تعظیم فرود آورد و احترام گذاشت و مردم کرامت را بیش از هر چیزی می‌خواهند، ادامه داد: متعهد شویم عزت مردم و جوانان  و زنان را  در سراسر کشور حفظ کنیم و با زبان تکریم با زنان صحبت کنیم.

قائم‌پناه تأکید کرد: اگر وزیر کشوری معرفی می‌کنید، بدانید وزیری است که رویرکردها و قول‌های دکتر پزشکیان را می‌خواهد اجرا کند؛ اگر وزیر بهداشتی انتخاب می‌کنید این فرد درد مردم دارد و مجروح جنگ است و برای تمامیت ارضی و عزت ایران جنگیده است؛ وزیر پیشنهادی بهداشت وزیری خواهد بود که در خدمت مردم است.

وی همچنین درباره وزرای پیشنهادی دولت و بخصوص وزیر کشور نیز اظهار کرد: آنچه در فضای مجازی درباره وزیر پیشنهادی کشور گفته می شود، با واقعیت منطبق نیست. آقای مؤمنی از نیروهای مخلص است و همیشه در کنار مردم بوده؛ ایشان هرچند که اصولگراست اما رویکردش اصلاح طلبانه است و وفاق یعنی همین که هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان حول محور ایجاد ایرانی با عزت و احترام دور هم بنشینیم و برای ایران کار کنیم. برای ایرانی که کمی مشکل دارد؛ برای عزت ایران برای جوانان ایران.

انتهای پیام/

ارسال نظر