صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

بیاتی: نظر اکثریت اعضای کمیسیون شوراها درباره وزرای پیشنهادی اطلاعات و علوم مثبت است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها عنوان کرد: درباره وزارتخانه‌های اطلاعات و علوم، کمیسیون امور داخلی کمیسیون تخصصی نیست اما نظر اکثر اعضای این کمیسیون نسبت به وزرای پیشنهادی این دو وزارتخانه‌ مثبت است.
کد خبر : 927650

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه صبح امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات با حضور در جلسه کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداختند که در مجموع نظرات اعضای کمیسیون و فضای جلسه مثبت ارزیابی می‌شود.

وی همچنین به حضور حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شب گذشته کمیسیون شورا‌ها اشاره و اظهار کرد: آقای سیمایی صراف نیز در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها به ارائه برنامه‌های خود پرداختند؛ در این جلسه  برخی از نمایندگان انتقاداتی داشتند، اما در مجموع در کمیسیون فضای مثبتی درباره ایشان وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در پایان عنوان کرد: درباره وزارت‌خانه‌های اطلاعات و علوم، کمیسیون امور داخلی کمیسیون تخصصی نیست، اما نظر اکثر اعضای این کمیسیون نسبت به وزرای پیشنهادی این دو وزارت‌خانه مثبت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر