صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

گوشتیران، با اولین محموله صادراتی خود به بحرین به سفره مردم کشور‌های همسایه رسید

شرکت گوشتیران در یک رویداد مهم اقتصادی و ملی به عنوان بهترین برند محصولات پروتئینی در کشور موفق شد اولین محموله صادراتی خود را به حوزه خلیج فارس ارسال کند.
کد خبر : 927626

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن هادی زاده مدیرعامل شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) در این خصوص گفت: افتخار بزرگی است که امروز شاهد ارسال اولین محموله صادراتی گوشتیران به کشورهای حوزه خلیج فارس هستیم. این رویداد نقطه عطفی در تاریخ گوشتیران محسوب می‌شود و نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم و حمایت‌های بی‌دریغ مشتریانمان دارد.

وی افزود: صادرات محصولات با کیفیت ایرانی به بازارهای جهانی، نه تنها به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند، بلکه باعث معرفی هرچه بهتر محصولات فراسودمند و لذیذ ایرانی در سطح بین‌المللی می‌شود. ما در گوشتیران همواره به دنبال ارتقای کیفیت محصولات خود و گسترش بازارهای هدف بوده‌ایم و این موفقیت، انگیزه‌ای مضاعف برای ما است تا در این مسیر پر تلاش‌تر از همیشه قدم برداریم. مدیرعامل گوشتیران تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مشتریان از محصولاتمان در بازارهای داخلی، امیدواریم که بتوانیم علاوه بر بازارهای منطقه ای در بازارهای جهانی نیز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

در آینده نزدیک، با توجه به درخواست‌های صورت گرفته از جانب برخی کشورهای دیگر، برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه صادرات به سایر کشورهای منطقه و حتی مشارکت با بخش خصوصی در جهت تولید در قاره های دیگر و حضور در بازارهای جهانی داریم. هادی زاده تاکید کرد: ما معتقدیم که با تکیه بر دانش فنی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی، می‌توانیم محصولات رقابتی تولید کنیم و سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهیم. از این رو، سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه و به‌روزرسانی خطوط تولید را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم. در پایان، از همه عزیزانی که در این موفقیت بزرگ سهیم بودند، به ویژه مشتریان وفادارمان، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر