صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک گیگ ترافیک روزانه رایگان مخابرات برای زائران اربعین فعال شد

شرکت مخابرات ایران با هدف مشارکت در خدمت به زائران اربعین حسینی، امکان استفاده روزانه یک گیگابایت ترافیک رایگان بر بستر «پابلیک وای فای» را فراهم کرد.
کد خبر : 927610

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با هماهنگی‌های انجام شده توسط حوزه تجاری و خدمات مشتریان شرکت، زائران اربعین می‌توانند با ورود به درگاه hotspot.tci.ir، از تاریخ ۱۶مرداد تا ۱۵ شهریورماه جاری، با ثبت نام موقت در این درگاه، از یک گیگابایت ترافیک رایگان روزانه در مکان‌های عمومی برای ثبت لحظات و خاطرات این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

البته چندی پیش رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان- با تأکید بر ارائه حداکثری پوشش ارتباطی مخابراتی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به وجود دو مرکز مخابراتی در دو مرز شلمچه و چذابه اقدامات مهمی در خصوص توسعه و پایداری شبکه از قبیل تأمین مسیر‌های فیبرنوری دارای مسیر پروتکشن انجام شده است که بر اساس تجارب سال‌های گذشته و با استفاده از ظرفیت این شبکه فیبرنوری توانستیم زیر ساخت‌ها و پهنای باند بالا تا ۱۰ گیگا بایت مورد نیاز در اختیار سازمان‌ها از جمله پایانه‌ها، گذرنامه، ثبت احوال، نهاد‌های امنیتی، صدا و سیما و سایر اپراتور‌ها برای خدمات رسانی قرار بدهیم.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به تقویت سایت‌ها برای افزایش پوشش جهت پایداری ارتباطی شبکه همراه اول که در مبادی ورودی از سمت بوشهر، چهارمحال و بختیاری و اندیمشک و.. که در مسیر قرار دارند، افزود: در همین راستا ۴ سایت همراه اول در پایانه مرزی شلمچه و چذابه نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شد و همچنین به همین منظور ۶ سایت پرتابل متحرک در دو مسیر منتهی به چذابه و شلمچه به منظور افزایش پوشش ترافیکی و افزایش ظرفیت زوار اربعین نصب و راه اندازی شد.

فلاح‌زاده از اقدام مخابرات جهت راه‌اندازی وای فای رایگان در پایانه‌های مرزی خوزستان خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر تقویت دیتای مخابرات، همچون سال گذشته وای فای رایگان شرکت مخابرات با برند tci.wifi در پایانه مرزی شلمچه و چذابه راه اندازی شده که که در پایانه‌های شلمچه و چذابه و اطراف محوطه آن فعال است که تمام زائرین حرم حسینی که در آنجا هستند می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه به منظور استفاده ظرفیت زیر ساخت ارتباطات مخابراتی گفت: در همین راستا با تلاش شبانه روزی همکارانم شبکه فیبرنوری یادمان شهدای شلمچه به پایان رسید و به زودی دیگر پروژه شبکه فیبر نوری مسیر مواکب چذابه نیز جهت استفاده از زیر ساخت شبکه مورد بهره برداری خواهد رسید.

فلاح‌زاده با تأکید بر ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به زوار اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به سنوات گذشته، ارائه این خدمات را از افتخارات مجموعه مخابرات خوزستان دانست و افزود: در حوزه پشتیبانی نیز تیم‌های متعددی به صورت شیفت و شبانه روزی، وضعیت پایداری شبکه را رصد و کنترل می‌کنند و همچنین تیم‌های فنی و خادمین مواکب مستقر در پایانه‌های مرزی در خصوص ارائه خدمات از جمله؛ فعال کردن رومینگ بین الملل، وای فای رایگان، معرفی بسته‌های به صرفه ویژه اربعین، استفاده از بستر و اپلیکیشن ایرانی برای تبادل اطلاعات دیتایی و توزیع بروشور و…در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مستقر و به زوار خدمت رسانی خواهند کرد.

براساس اعلام شرکت مخابرات ایران، فلاح زاده اظهار کرد: مخابرات در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به برپایی مواکب شهدای مخابرات و ارتباطی همراه اول در مرز‌های خوزستان با حضور همکاران جهت طبخ و توزیع نذورات و … و راهنمایی زوار اربعین حسینی اقدام و خدمت رسانی می‌کند.

وی در پایان با توصیه بر استفاده از بستر و اپلیکیشن ایرانی جهت تبادل اطلاعات، تأکید کرد که زوار اربعین حسینی حتمأ قبل از خروج از مرز ایران نسبت به فعالسازی بسته رومینگ بین الملل اقدام کنند تا مشمول پرداخت هزینه زیادی نشوند و به همین منظور همکاران ما جهت اطلاع‌رسانی و راهنمایی به زائران اربعین حسینی به صورت شبانه روزی در پایانه‌های مرزی مستقر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر