صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
قربانی گلشن‌آباد:

«کشاورزی»، «گردشگری» و «معدن» نیازمند علم پایه هستند

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، «کشاورزی»، «گردشگری» و «معدن» را از مهم‌ترین حوزه‌هایی در استان لرستان برشمرد که بالاترین مزیت‌ها در ایجاد اشتغال و ایجاد درآمد دارند.
کد خبر : 927581

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و سومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت امنا، ابوطالب شفقت استاندار لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و سایر اعضای هیئت امنا در واحد خرم‌آباد برگزار شد.

معاون مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه در هیئت امنای استان لرستان با اشاره به اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن شهیدالقدس اسماعیل هنیه گفت: متظریم تا سیلی سخت جبهه مقاومت بر چهره خبیث و کثیف سگ هار امپریالیسم جهانی یعنی رژیم فاسد صهیونیستی نواخته شود و دستور رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مجازات سخت این رژیم جنایتکار اجرایی شود.

قربانی گلشن‌آباد در ادامه توضیح داد: مسائل آموزش عالی کشور در کمیته‌های تخصصی و برنامه هفتم توسعه دیده شده و این برنامه تأیید، تصویب و ابلاغ شده و چنانچه بخواهیم در حوزه آموزش عالی صحبت کنیم باید مباحثی که در سطح کلان کشور اتفاق می‌افتد را در فضای آموزش عالی کشور ببینیم، سپس به سؤالاتی که مطرح می‌شود پاسخ دهیم.

وی، کشاورزی، گردشگری و معدن را از مهم‌ترین حوزه‌هایی در استان لرستان که بالاترین مزیت‌ها در ایجاد اشتغال و ایجاد درآمد دارند برشمرد و ادامه داد: در این حوزه‌ها می‌توان با انجام کار‌های دانش و علم پایه نظیر اصلاح نژاد، تولید بذر هیبرید و افزایش بهره‌وری کار‌های بسیار خوبی انجام داد.

معاون مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر توانمندی و ظرفیت‌های بالای آموزش عالی در استان لرستان عنوان کرد: این ظرفیت‌ها براساس نیاز‌های منطقه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد و جهت‌گیری دانشگاه تربیت نیرو برای نظام اسلامی و قیام حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر