صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

آمریکا: مشغول دیپلماسی فشرده برای جلوگیری از حملات متقابل هستیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما مشغول دیپلماسی فشرده با همکاران و متحدان خود هستیم و امیدواریم این پیام را به منطقه منتقل کنیم و همچنین ایران نیز این پیام را دریافت کند.
کد خبر : 927564

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تهدید حمله ایران به اسرائیل، گفت که نمی‌خواهم تصمیمات ایران را تحلیل کنم. همان‌طور که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده حمله تلافی‌جویانه به نفع هیچ‌کس نیست.

او اظهار کرد: ما مشغول دیپلماسی فشرده با همکاران و متحدان خود هستیم و امیدواریم این پیام را به منطقه منتقل کنیم و همچنین ایران نیز این پیام را دریافت کند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد: ما همچنین این پیام را مستقیماً به اسرائیل منتقل می‌کنیم اگرچه تعهد ما به دفاع از اسرائیل قاطع است و به دفاع از آن در مقابل گروه‌های تروریستی و همچنین به دفاع از نیروهای خود در مقابل این گروه‌ها ادامه خواهیم داد.

پاتل گفت: بنابراین همه در منطقه باید بدانند که حملات متقابل منجر به افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه خواهد شد و ما به‌شدت در حال دیپلماسی برای جلوگیری از این حملات هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر