صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۵۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

عقد تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک قرض الحسنه رسالت

در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک قرض الحسنه رسالت امضا شد.
کد خبر : 927553

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کلاهی در حاشیه آخرین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با اعلام این خبر گفت: موضوع اصلی توافقات و همکاری بین دو مجموعه عبارتست از پرداخت تسهیلات به مشتریان حقوقی بانک قرض الحسنه رسالت از طریق زیرساخت و سامانه اعتباریار و با تضمین و عاملیت اجرایی صندوق توسعه فناوری های نوین در سراسر کشور.

وی با بیان اینکه اعتباریار پلتفرمی برای تشکیل پرونده، ارزیابی و اعتبارسنجی، صدور ضمانت نامه و عقد قرارداد بین بانکها و نهادهای مالی و شرکت های متقاضی اخذ تسهیلات می باشد افزود: اعتباریار محصول همکاری مشترک ۳ شرکت با سابقه در حوزه ارزیابی و زیرساخت، به نام شرکت توانمندسازان فناوری‌های نوین، شرکت ارزش آفرین اعتماد و شرکت بهین راهکاران پژوهش و فناوری (فاینو) است که توانسته در ۲ سال اخیر تسهیلگر نهادهای مالی در پرداخت تسهیلات بدون هزینه عملیات و معوقات بانکی باشد.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه اعتباریار کلیه درخواست‌های حقوقی بانک رسالت در سراسر کشور به شکل غیر حضوری انجام می شود اظهار داشت: اعتباریار صفر تا صد تسهیلات حقوقی بانک قرض الحسنه رسالت در سراسر کشور را مکانیزه کرده و مشتریان حقوقی این بانک بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند شوند‌. این سامانه در ۲ سال اخیر توانسته است بیش از ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور را با استفاده از زیرساخت خود و تضمین صندوق نوین از نظام بانکی تامین مالی نماید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد اولویت اعتباریار تسهیل نمودن تامین مالی زیست بوم دانش بنیان و فناوری کشور از طریق نظام بانکی و رفع دغدغه های نهادهای مالی از معوقات تسهیلات پرداختی به شرکتهاست‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر