صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

سومین جشنواره عکس هدایت به میزبانی دماوند برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از برگزاری سومین جشنواره هنری عکس هدایت به میزبانی شهرستان دماوند خبر داد.
کد خبر : 927482

هادی عبداللهی‌فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری سومین جشنواره هنری عکس هدایت به میزبانی شهرستان دماوند خبر داد و اظهار کرد: پوستر این جشنواره در مراسمی با حضور امام جمعه دماوند و جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند در این واحد دانشگاهی رونمایی شد و جلسات هماهنگی این جشنواره به طور منظم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره عکس هدایت در دوره‌های گذشته برگزاری جشنواره امامت و مهدویت حائر رتبه برتر شده، افزود: این جشنواره از برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت است که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار می‌شود.  شهر دماوند به برپایی عزاداری‌های باشکوه عاشورا و محرم معروف بوده و عزاداری‌های سنتی بی‌نظیری ایام محور در این شهر برگزار می‌شود به همین دلیل «آیین عزاداری در دماوند» بخش ویژه این دوره از جشنواره ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اضافه کرد: همچنین زیارت جامعه کبیره امسال محور همه برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت قرار گرفته که در جشنواره عکس هدایت عکاسان می‌توانند با کپشن نویسی برگرفته از این زیارت در این بخش شرکت کنند.

عبداللهی‌فر با بیان اینکه علاوه بر دانشجویان، عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، عکس‌های خود را برای دبیرخانه ارسال کنند، مطرح کرد: نمایشگاه آثار برگزیده همزمان با مراسم اختتامیه در این واحد دانشگاهی بر پا می‌شود علاوه بر آنکه نمایشگاه دائمی از عکس‌های برتر دوره‌های گذشته در واحد دماوند برپا شده، آثار برگزیده به‌صورت الکترونیک نیز منتشر می‌شوند و به منظور استفاده از آثار برگزیده، کتاب الکترونیک عکس‌ها برتر در دست انتشار است.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی عکس هدایت جزء برنامه‌های پرمخاطب جشنواره امامت و مهدویت است، گفت: دوره گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امید است امسال نیز با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقه‌مندان به عکس روبرو شویم. جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین عکاسی یا گوشی همراه برگزار می‌شود و کارگاه‌های آموزش عکاسی نیز در قالب این جشنواره هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان اینکه کانون‌های دانشجویی تقریباً همه مراحل اجرایی جشنواره عکس هدایت را در دوره‌های گذشته بر عهده داشتند، ادامه داد: کانون «عکس و رسانه» یکی از تشکل‌های بسیار فعال در واحد دانشگاهی دماوند است که علاوه بر برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌کنند و انتخاب هیئت داوران جشنواره را نیز بر عهده دارند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند؛ اختتامیه سومین جشنواره عکس هدایت هم زمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) در دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر