صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
معاون پرستاری وزارت بهداشت:

مطالبات پرستاران به زودی پرداخت می‌شود

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه کل میزان مطالبات نیرو‌های پرستاری ۸ همت (هزار میلیارد تومان) است، گفت: بخشی از این مطالبات پس از پیگیری‌های انجام شده به زودی پرداخت می‌شود.
کد خبر : 927455

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت در خصوص میزان کل مطالبات پرستاران در کل کشور افزود: معوقات به نیرو‌های نظام سلامت ۳۲ همت بوده که از این میزان حدود ۸ همت مطالبه ۲۱۰ هزار پرستار کل کشور است که با ورود سازمان برنامه و دیوان محاسبات کل کشور و پیگیری‌های انجام شده روند پرداخت مطالبات تسریع شده است.

وی با بیان اینکه معوقات پرستاران در حوزه‌های اضافه کاری و کارانه است که درخواست به حقی بوده و کوتاهی‌ها از سوی ما مسئولان رخ داده است، گفت: سهم ۵ درصدی رئیس دانشگاه از مطالبات اختصاصی برای پرداخت معوقات کافی نبوده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی از دانشگاه‌های تهران میزان مطالبات تا پایان خردادماه تسویه شده ولی برخی از دانشگاه‌ها از فروردین ماه سال گذشته هنوز بدهی دارند ولی به طور کلی میانگین پرداخت مطالبات پرستاران در کشور تا پایان آذرماه است.

عبادی با بیان اینکه برخی سو مدیریت‌ها سبب شده منابع به درستی توزیع نشود، گفت: برخی بیمه‌ها به تعهدات خود به موقع عمل نکردند که مطالبات انباشت شده و این ۸ همت تا پایان خرداد ماه محاسبه شده که باید پرداخت شود. اگر موضوع در دستور کار قرار گیرد حداقل یک هفته طول می‌کشد بدهی‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرستار
ارسال نظر