صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

سیم کارت اربعین را مهمان «سپینو» باشید

یکی از مهمترین چالش‌هایی که زائران اربعین حسینی در طول سفر با آن مواجه‌اند، نحوه ارتباط‌گیری با اعضای خانواده است. قطعی تلفن همراه، کندی اینترنت و یا حتی تهیه سیم‌کارت، از جمله این مشکلات است.
کد خبر : 927426

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سفر معنوی اربعین زمانی دلنشین‌تر می‌شود که زائر بتواند در هر لحظه، حس خود را با خانواده و دوستانش به اشتراک بگذارد، با آنها صحبت کرده و یا تماس تصویری برقرار کند. حالا اگر این امکانات فراهم شود، در حالی که هزینه‌ای هم بابت آن پرداخت نشود، می‌توان ادعا کرد که سفر اربعین می‌تواند یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین سفرهای هر کسی باشد.
بانک صادرات ایران که سریع‌ترین، امن‌ترین و مطلوب‌ترین امکان برای دریافت ارز اربعین با استفاده از اپلیکیشن «سپینو» را برای زائران فراهم کرده است، با افزودن خدمت «ارائه سیم‌کارت هدیه»، گام تازه‌ای در خدمات‌رسانی بهینه به مشتریانش برداشته است.
بر این اساس، همه کسانی که ارز اربعین خود را از طریق اپلیکیشن «سپینو» دریافت کرده‌اند، می‌توانند هنگام مراجعه به شعب برای دریافت ارز فیزیکی، پس از اسکن بارکد ویژه و تکمیل اطلاعات درخواستی، کد هدیه رایگان بانک صادرات ایران را وارد کرده و سیم‌کارت «سامانتل» را از طریق پست در محل نشانی خود دریافت کنند.
سیم‌کارت ویژه سفر اربعین بانک صادرات ایران، با ۲ گیگابایت اینترنت رایگان، امکان برقراری ارتباط با کیفیت و پایدار در عراق و ۲ گیگابایت اینترنت پرسرعت رایگان داخل ایران را به کاربران می‌دهد. این سیم‌کارت دارای ۹۹۹ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۹۹۹ عدد پیامک درون شبکه است و پس از پایان سفر اربعین نیز امکان استفاده خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر