صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام جمالی:

تحقق نقشه جامع علمی در حوزه دانش‌بنیان اولویت‌ نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌هاست

رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر تأکید کرد: تحقق نقشه جامع علمی در حوزه دانش‌بنیان اولویت‌ نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌هاست.
کد خبر : 927351

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام رضا جمالی رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر در حکمی محمد کارگر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را به سمت مشاور علمی و راهبردی این نهاد منصوب کرد.

رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به وظیفه تربیتی و راهنمایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: فعالیت در مقوله مباحث تربیتی نیازمند افراد علاقه‌مند، پای کار، پژوهشگر و باسابقه علمی و پژوهشی درخشان است.

جمالی با تأکید بر اینکه بازخوانی و عملیاتی کردن منویات و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص تحقق کامل نقشه جامع علمی کشور در حوزه دانش‌بنیان از اولویت‌ها است، توضیح داد: تحقق کامل نقشه جامع علمی کشور در این حوزه از مسائل مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را در مسیر اصلاح و تحول مستمر دانشگاه‌ها ضروری دانستند؛ از این رو یکی از نیازسنجی‌ها در استان بوشهر، تشکیل کمیته علمی نیازسنجی است که امید است در پس این انتصاب و با همکاری دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌ها، محقق و منجر به رسیدن به نتایج سودمند شود.

به گزارش آنا، محمد کارگر دارای دکتری تخصصی فلسفه تعلیم و تربیت است و هم‌اکنون به‌عنوان مسئول اندیشکده کشوری و تخصصی حکمت، تربیت و فرهنگ و همچنین دبیر علمی گفتمان نهج‌البلاغه‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر