صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

مظفری‌زاده: دو مهاجم جذب می‌کنیم/ توافق اولیه با مربی کروات برای مدیریت آکادمی باشگاه 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: رزومه بازیکنان مختلف مورد بررسی کادرفنی قرار گرفته و دو بازیکن در پست مهاجم جذب می‌کنیم.
کد خبر : 927337

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید مظفری‌زاده در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار کرد: آقای اسکوچیچ به همراه دستیارانش رزومه چندین مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌اند و مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های معرفی شده از سوی ایشان انجام گرفته و برخی از این مهاجمان خارجی تمایلی برای حضور در فوتبال ایران نشان نداده‌اند.

وی ادامه داد: با این حال، پیگیری‌ها ادامه داشته و تلاش می‌کنیم طی روز‌های آتی یک مهاجم خارجی جذب کنیم؛ همچنین در کنار آن مذاکرات با یک مهاجم داخلی نیز مثبت بوده و توافقات حاصل شده که پس از امضای قرارداد، معرفی خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: علیرضا آرتا و پویا پورعلی دو بازیکن جدید تراکتور هستند که برای تقویت تیم در فاز دفاعی و میانه میدان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند.

وی در رابطه با وضعیت آکادمی باشگاه نیز گفت: در راستای ارتقای کیفیت آکادمی باشگاه، مذاکرات و توافق اولیه با یک مربی کروات انجام گرفته تا ایشان سکان مدیریت آکادمی باشگاه را برعهده گیرد. او سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های ملی پایه کرواسی و فعالیت در یکی از آکادمی‌های فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر