صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماهنگ «یار می‌خواند مرا» منتشر شد+ فیلم

نماهنگ «یار می‌خواند مرا» تازه‌ترین اثر تولیدی گروه سرود بین‌المللی بصیر به مناسبت ایام باشکوه اربعین حسینی (ع) منتشر شد.
کد خبر : 927180

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه سرود بصیر یکی از ۱۴ کارگروه مجتمع بین‌المللی بصیر است که این کار را به همت واحد خواهران، برادران، گروه رسانه‌ای مجموعه و اعضاء مجتمع ساخته‌اند.

همچنین در این کار زیبا و حماسی شوق و دغدغه همه‌ اقشار مسلمانان برای حضور در ایام اربعین در کربلای معلی اشاره شده است که جوانان هیئتی حاضرند برای شرکت در این راه پیمایی عظیم خود را به سختی‌ها و مشقّات بیاندازند، نام برد.

عوامل موثر در این اثر به شرح ذیل هستند : شاعر و تهیه کننده: حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد ناصری که علاوه بر نویسندگی چندین کتاب در زمینه‌های شعر، موسیقی و شعر‌های آیینی نوشته‌اند، مدیریت مجتمع بین‌المللی بصیر را نیز به عهده دارند. کارگردان دکتر سیدمهدی سیدبابائی است که تجربه تولید کار‌هایی مانند: مثل پدر، ایران وطن‌ما، کد‌های فتح، آفتاب سامرا و... دارند،  تدوینگر و صدابردار: احسان طاهری که  با ۱۷ سال سن از ۹ سالگی در مجتمع حضور، تربیت و تخصص یافته است ،  فیلمبردار: محمدرضا اسکندری، ضبط، تنظیم، میکس و مسترینگ: سید محمد حسینی.

امیدواریم این اثر فاخر که برگرفته از موسیقی اصیل ایرانی و شعر آیینی است بتواند لحظاتی مارا به حزنِ اندوهگین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) متصل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر