صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
زارعیان تأکید کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری علمی فرهنگی با دفتر امام جمعه آباده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده عنوان کرد: این دانشگاه با برخورداری از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی، آمادگی همکاری با دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در شهرستان آباده را دارد.
کد خبر : 927162

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به همراه مدیران مدارس، کارکنان و استادان فعال حوزه فرهنگی و تعدادی از دانش‌آموزان سما با عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و علمی این دانشگاه، به امتیازات و افتخارات کسب شده توسط کارکنان، استادان، دانشجویان و دانش‌آموزان در حوزه فرهنگی این نهاد در سطح استان و کشور پرداخت.

آرش زارعیان عنوان کرد: استفاده ار رهنمود‌های امام جمعه شهرستان آباده در کسب این امتیازات دخیل بوده و انتظار داریم پیوسته از حمایت و پشتیبانی ایشان در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آباده با برخورداری از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی، آمادگی همکاری با دفتر نمایندگی ولی‌فقیه آباده را دارد، افزود: با گذشت ۳۳ سال از تاریخ تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده و مردم‌نهاد بودن این دانشگاه، پویایی و حرکت به سمت جلو از اهداف برجسته این مجموعه است.

در پایان این مراسم از طرف دفتر امام جمعه آباده هدایایی به دانش‌آموزان سما داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر