صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
عزیزی اعلام کرد؛

مشارکت دانشگاه آزاد با معدن‌ پرورده طبس برای استخراج زغال‌سنگ

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس در بهره‌برداری و استخراج زغال‌سنگ با همکاری شرکت معدن‌ پرورده طبس خبر داد.
کد خبر : 927149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و سومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی به ریاست علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بیرجند برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این نشست گفت: این جلسه سومین مرحله دفاع از بودجه سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ است که یک مرحله در سازمان مرکزی پیش دفاعی را انجام دادیم و ایراداتی که به بودجه اولیه‌ای تنظیم شده، وارد بود و در مرحله بعد برخی ایرادات اصلاح و در کمیسیون دائمی ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ مواردی مطرح شد.

{$sepehr_key_1085}

علیرضا عزیزی اضافه کرد: امروز جلسه دفاع نهایی بودجه استان خراسان‌جنوبی است و در سال جاری اعداد و ارقامی که براساس پیش‌بینی‌ها و آنچه محقق شده، دانشگاه آزاداسلامی استان خراسان‌جنوبی را به سمت پیشرفت و اعتلا سوق خواهد داد.

وی به بیان گزارش آماری از استادان، دانشجویان و کارکنان، درآمد‌ها و هزینه‌ها پرداخت و ادامه داد: عمده دانشجویان در رشته‌های حقوق، مدیریت، روانشناسی، حسابداری و کامپیوتر تحصیل هستند و آمار ثبت‌نامی نسبت به گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی از حوزه درآمدی شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای گزارشی ارائه کرد و با اشاره به رشد درآمدی در زمینه‌های گوناگون از قبیل اجاره خوابگاه‌ها، املاک و مستغلات گفت: امسال در بخش درآمدهای غیرشهریه‌ای رشد محسوسی داشتیم.

{$sepehr_key_1086}

عزیزی، خدمات فنی و نوآوری مرکز رشد را عدد قابل توجهی دانست و از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس در بهره‌برداری و استخراج زغال‌سنگ با همکاری شرکت معدن‌پرورده طبس خبر داد.

وی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص توریستی طبس پیشنهادهایی درراستای ایجاد مرکز اقامت، بوم‌گردی و جهانگردی در این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر