صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

هاشمی: تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌ پرورده رفته‌ام؛ دانشگاه آزاد به تحول معدن طلا کمک کند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌ پرورده رفته‌ام و مشکلات معدن‌کاران را می‌دانم، گفت: دانشگاه آزاد باید به حوزه معدن طلا و زغال‌سنگ ورود کرده و به تحول در این بخش‌ها کمک کند.
کد خبر : 927148

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و سومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی به ریاست علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بیرجند برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تأکید بر اهمیت کار معدن گفت: معدن پرورده را از نزدیک مشاهده کرده و تا عمق ۶۰۰ متری آن رفته‌ام و مشکلات آن را می‌دانم.

{$sepehr_key_1084}

سیدحسن هاشمی با اشاره به هزینه‌های گزاف معدن پرورده که سرسام‌آور است و مطالبات وصول نشده آن بیان کرد: در مجمع نمایندگان استان خرا‌سان‌جنوبی پیگیر مطالبات معدن‌کاران هستیم.

وی به بیان اهمیت معادن استان خرا‌سان‌جنوبی و ظرفیت ارزشمند آن برای توسعه پرداخت و ادامه داد: دانشگاه از حیث قانون مناقصه نمی‌تواند شرکت کند، البته ورود دانشگاه آزاد اسلامی نه‌تنها در زغال‌سنگ، بلکه در بخش معدن طلا اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر