صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
رنجبر تأکید کرد؛

لزوم گفتمان‌سازی در دانشگاه‌ها با محور مسائل روز دنیای اسلام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، خواستار گفتمان‌سازی در دانشگاه‌ها با محور مسائل روز دنیای اسلام شد.
کد خبر : 927090

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر در جلسه شورای حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور اعضای این شورا در واحد بندرعباس برگزار شد، گفت: مکتب عاشورا کشتی نجات و چراغ هدایتی برای مسلمانان است و باید مکتب عاشورا را خوب بشناسیم و در ترویج و اشاعه این فرهنگ غنی تلاش کنیم.

وی با اشاره به شیطنت‌های اخیر دشمنان در ناامیدسازی جامعه جوان کشور بیان کرد: امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یأس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کند که جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن است.

{$sepehr_key_1078}

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان هرمزگان، خواستار گفتمان‌سازی در دانشگاه با محور مسائل روز دنیای اسلام شد و ادامه داد: باید تلاش شود تا با گفتمان‌سازی اتفاقات اخیر منطقه و تحرکات دشمن به‌خصوص رژیم صهیونیستی را دنبال کنیم و دیگران را از جنایات جنگی علیه مردم مظلوم غزه مطلع سازیم و اجازه ندهیم تا استکبار با سوار شدن بر رسانه‌های قدرتمند جهان به دنبال تخریب اسلام و مسلمانان باشد.

رنجبر، مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه‌های مختلف به‌خصوص فرهنگی را از اولویت این دانشگاه یاد کرد و افزود: بالا بردن میزان اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان موجب می‌شود تا این قشر با روحیه جهادی پا به عرصه کار و تلاش بگذارد و در مسیر زندگی از ریل پیشرفت منحرف نشود.

وی با ابراز رضایت و خرسندی از برگزاری مستمر جلسات حراست در دانشگاه اظهار کرد: برگزاری با نظم و مستمر در دانشگاه کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی بیشتر و پیشگیری از هرگونه انحرافات در حوزه‌های مختلف جلوگیری شود.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم با گزارشی از عملکرد این اداره از همکاری و تعامل خوب دانشگاه با حراست قدردانی کرد.

موسی افسا با تأکید بر اینکه حراست باید با برقراری تعامل اثر بخش و مستمربا کارکنان به جای مچگیری در جهت پیشگیری ازتخلف گام بردارد، افزود: برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب لازم است تا همه بخش‌ها با حراست دانشگاه تعامل مستمر داشته باشند و این نیازمند برنامه‌ریزی و حرکت در مسیر نزدیک شدن به سایر حوزه‌هاست تا همه به حراست به عنوان یک حوزه امنیت بخش، همراه و دلسوز نگاه کنند و بدانند که حراست برای مراقبت، صیانت و ایجاد آرامش روحی و روانی تلاش می‌کند تا همه در یک محیط سالم و شاداب برای رسیدن به توسعه همه جانبه تلاش کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان با جهاد تبیین، تنویر افکار عمومی و برقراری ارتباط اثربخش و همه‌جانبه در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه گام‌های مؤثر و مستحکمی برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر