صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طی حکمی از سوی عبدالمطهر محمدخانی؛

مسئول روابط عمومی کمیته زینبیون منصوب شد

«اکرم صوفی» مدیر روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته زینبیون منصوب شد.
کد خبر : 927077

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، باحکمی از سوی عبدالمطهر محمدخانی مسئول کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل ستاد اربعین، مسئول روابط عمومی کمیته زینبیون را منصوب شد. بر اساس  این حکم «اکرم صوفی» مسئولیت روابط عمومی کمیته زینبیون را بر عهده گرفت.

در این حکم آمده است:

«سرکار خانم اکرم صوفی

در راستای نوکری زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین ١۴۴۶هجری قمری (تابستان ١۴٠٣) شهرداری تهران در نظر دارد با توسل به سرور و سالار شهیدان و با برنامه ریزی بهتر و کسب تجربه از سال‌های گذشته، خدمات خود را به مسافران بهشت روی زمین و نیز جاماندگان این رسم موکد و ماجور، گسترش دهد. یقینا توفیق خادمی زوار اربعین و خدمت رسانی به جاماندگان از این آئین با شکوه، نشان افتخاری است که شایسته بهترین خدمتگزاران مردم است.به موجب این حکم جنابعالی تا پایان ماه صفر، عهده دار مسئولیت روابط عمومی کمیته زینبیون خواهید بود تا با بهره گیری از توان و تجربه خویش و نیز هماهنگی با ستاد اربعین شهرداری تهران، بهترین عملکرد را در راستای وظایف خود به منصه ظهور برسانید.»

گفتنی است؛ کمیته زینبیون در سومین سال متوالی با دو موکب فرهنگی و بین‌الملل در طریق الحسین(ع) به زوار حسینی خدمت‎رسانی می‎کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر