صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

نماینده کنگره: آمریکایی‌ها باید از بایدن بخواهند از جنگ با ایران خودداری کند

توماس مسی، نماینده کنگره در بحبوحه هراس آمریکا و اسرائیل از حملات احتمالی ایران، اعلام کرده است که «آمریکایی‌ها باید به بایدن اصرار کنند تا از درگیری جدی با ایران در بحبوحه افزایش تنش‌ها در خاورمیانه خودداری کند».
کد خبر : 927061

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، توماس مسی، نماینده آمریکایی، در پستی در فضای مجازی ضمن ابراز نگرانی از احتمال درگیری ایالات متحده با ایران نوشت: «بایدن و دولت پنهان می‌خواهند ما را به درگیری جدی با ایران بکشانند. ما باید به آن‌ها «نه» بگوییم».

پس از شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی در تهران، ایران بر خون‌خواهی این مهمان خود تأکید کرده و اعلام کرده است که انتقام در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نگرانی و هراس از حملات احتمالی ایران، واشنگتن و رژیم صهیونیستی را به تکاپو واداشته است و آمریکا در حمایت از این رژیم نسل‌کش، تسلیحات نظامی خود در منطقه را افزایش داده است.

مسی، همچنین با اشاره به مداخله آمریکا در جنگ اوکراین و روسیه، تلویحاً بر ناتوانی آمریکا برای ورود به یک درگیری دیگر آن هم با ایران، اقرار کرده و اذعان کرده است که آمریکا اول باید درگیری در اوکراین را تمام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر