صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار خبر داد:

افتتاح ۴ بازار جدید میوه و تره بار در تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارشهرداری تهران از افتتاح و بهره برداری ۴ بازار میوه و تره در ۳ پهنه شرق، غرب و جنوب پایتخت در روز دوشنبه ۲۲ مردادماه خبر داد.
کد خبر : 927050
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری زاده با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 4 بازار میوه و تره بار در روز دوشنبه 22 مردادماه گفت: این بازارها شامل بازار میوه و تره بار دستواره ، تسلیحات، بریانک و ستارخان می شود.
 
وی افزود: بازار دستواره در منطقه 21 بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه 8 خیابان گلشن دوست، بازار بریانک در منطقه 10 خیابان قزوین و بازار ستارخان نیزدر منطقه 2 و در خیابان ستارخان قرار دارد.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با افتتاح این 4 بازار یک هزار و 921 متر مربع به مساحت بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران می‌افزاید؛ ادامه داد: بازار میوه و تره بار تسلیحات در عرصه 158 متر مربع، بازار دستواره به مساحت 500 متر مربع، بازار بریانک به متراژ 785 متر مربع و بازار ستارخان در عرصه 478 متر مربع احداث شده و به بهره برداری می‌رسد.
 
بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح 4 بازار میوه و تره بار دستواره، تسلیحات، بریانک و صحرایی در روز دوشنبه 22 مردادماه با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و مدیران شهری برگزار می شود.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر