صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

ایجاد عادت‌های خوب با یک برنامه کاربردی؛ نمونه‌‌ای بی‌همتا از توسعه فردی و کارآفرینی

یک فعال حوزه علمی آموزشی برنامه‌ای کاربردی ساخته است که مردم به صورت رایگان می‌توانند از این برنامه استفاده کنند؛ چراکه نمونه‌ بی‌همتایی از توسعه فردی و مشخص کردن جایگاهمان از زندگی مطلوب است.
کد خبر : 926981

مجتبی مصطفائی مؤسس آموزشگاه بنیانگذار، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره نوع فعالیت و محصولات این آموزشگاه تشریح کرد: آموزشگاه بنیانگذار اکنون چندین محصول دارد که همگی در رسته‌ توسعه فردی و کارآفرینی است و نخستین محصول آن اپلیکیشن(برنامه کاربردی) بنیانگذار است که در حیطه‌ ایجاد عادت‌های خوب فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: دومین محصول، دوره‌های آموزشی است که در حیطه‌های هدف گذاری، مدیریت انرژی و انگیزه، خلاقیت و ایجاد آن و البته ارتباطات حرفه‌ای هستند. سومین محصول هم کتابی در حیطه‌ رشد و کارآفرینی است با عنوان: کوسه سوار (کوسه سوار‌ها به جزیره‌ موفقیت می‌رسند)

{$sepehr_key_1063}

کارشناسی ارشد مکانیک گرایش ساخت و تولید از دانشگاه صنعتی اصفهان درباره اینکه از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کردید؟ گفت: ابتدا سال ۱۴۰۱ در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به مدت یک سال مستقر شدیم و سال ۱۴۰۲ به پارک علم و فناوری دانشگاه راه یافتیم و تا این لحظه در پارک مستقر هستیم و فعالیت می‌کنیم.

مصطفائی در پاسخ به این پرسش که محصولات آموزشگاه چه نیازی از نیاز‌های مردم و کشور را برطرف می‌کند؟ بیان کرد: شاید بعد از نیاز‌های فیزیولوژیک، نیاز به امنیت و تعلق خاطر، اصلی‌ترین نیاز ما نیاز به توسعه، رشد و خودشکوفایی باشد که با توجه به تجربیاتم در تولید، کارآفرینی و ارتباطات، سعی کرده‌ایم این نیاز مردم را به بهترین روش در حیطه‌ آموزش پاسخگو باشیم.

فعال علمی آموزشی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با بیان اینکه در محصولات آموزشی تمام تلاشمان بر کاربردی بودن است، یادآور شد: برای محصول اپلیکیشن «بنیانگذار» نمونه‌ داخلی وجود ندارد و مردم به صورت رایگان می‌توانند از این برنامه کاربردی استفاده کنند؛ چراکه نمونه‌ بی‌همتایی از توسعه فردی و مشخص کردن جایگاهمان از زندگی مطلوب است.

وی در ارزیابی خود از حمایت دانشگاه و مراکز و نهاد‌های مربوط با مأموریت آموزشگاه اظهار کرد: البته که استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد، همراهی با استادان و آگاهی از چالش‌های دانشجویان، ما را در کاربردی کردن محصولات آموزشی و البته اپلیکیشن بنیانگذار بسیار همراهی کرده است.

کارشناسی ارشد مکانیک گرایش ساخت و تولید از دانشگاه صنعتی اصفهان، تازه‌ترین فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده مجموعه متبوع خود را تبدیل و چندزبانه کردن اپلیکیشن و سایت بنیانگذار برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر