صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی از بنیاد شهید خداحافظی کرد

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی از بنیاد شهید خداحافظی کرد
کد خبر : 926941

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ضمن صدور پیامی با قدردانی از مدیران، معاونان، کارشناسان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران، از این سازمان خداحافظی کرد.

«بسم رب الشهدا و الصدیقین،  برادران و خواهران گرامی، همکاران محترم و خانواده بزرگ ایثارگری، سلام علیکم.  یکی از موهبت‌های بزرگ برای هر خدمتگزاری، فرصتی است که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود. فرصتی که در عین حال متضمن مسئولیتی خطیر می‌باشد.

اینجانب مفتخرم که برای یک دوره کوتاهِ کمتر از ۳ سال توفیق خدمت به خانواده معزز شاهد و ایثارگری به عنوان معاون رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نصیبم شد و امیدوارم توانسته باشم در این مدت منشاء اثرات خیر بوده باشم.

حدود سه سال همکاری و همراهی با شما عزیزان در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و انجام وظایف خطیر دستگاه بزرگ بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرصتی مغتنم و کم‌نظیر بود تا عمق تلاش دلسوزانه و کوشش خالصانه خادمان فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی را از نزدیک ملاحظه و درک کنم.

بنده در شرایطی این مسئولیت را پذیرفتم که بنیاد شهید و امور ایثارگران علی رغم اینکه همچون یک دولت کوچک از ابعاد مختلفی برخوردار است، اما درگیر چالش‌های مختلفی بود. با این وجود تلاش شد تا با ایجاد تعامل موثر با ایجاد مثلث همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در عین افزایش تخصیص اعتبارات سرعت نظام بخشی به امورات مختلف را افزایش دهیم.

از همان ابتدا بر دارا بودن استراتژی بلندمدت، برنامه‌محوری، اخلاق‌گرایی، تمرکززدایی و کاهش تصدی‌گری، باور و تأکید داشتم و امروز خوشحالم که با تفویض اختیارات به استان‌ها و محوریت قرار گرفتن برنامه عملیاتی، تدوین سند چشم‌انداز فرهنگی و محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در راهبری توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گام‌های مؤثری برداشته شود.

پرهیز از رفتار‌های سلیقه‌ای و محوریت قرار گرفتن قانون در رفتار‌های سازمانی را سعی نموده و تلاش کردم تا در توزیع منابع عدالت را پیشه خود قرار دهم. دنبال کردن منویات و مطالبات مستمر مقام معظم رهبری از بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله افتخارات اینجانب بود که امیدوارم توانسته باشم رضایت ایشان را جلب نمایم.

خدای متعال را شاکرم که در مسیر خدمت به ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم فراهم شد تا در کنار مجموعه‌ای خدوم از همکاران دولت شهید جمهور، خدمت به بهترین و افضل این امت را تجربه کنم که طبق فرموده امام خمینی (ره) خدمت در بنیاد شهید در راس خدمتهاست.

بی‌تردید سال‌های حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران فصلی سرشار از توفیق و تجارب ارزشمند برای اینجانب بود که تحقق دستاورد‌های ماندگار آن جز در سایه عنایت شهدا و همراهی صادقانه تمام همکارانم در سراسر کشور نبوده است.

به امید آن‌که خداوند متعال همچنان موهبت خدمت به خلق را عنایت فرماید، از یکایک کارکنان صدیق بنیاد شهید و امور ایثارگران حلالیت می‌طلبم و صمیمانه قدردان تلاش همدلانه شما عزیزان هستم.

وظیفه خود می‌دانم که از صبر و شکیبایی، تحمل و سازگاری، همدلی و همراهی و در نهایت تلاش و مجاهدت یکایک شما بزرگواران صمیمانه قدردانی نمایم. در این مدت تمام توان، تجربه، سعی و کوشش خود را به کار گرفتم تا خانواده بزرگ و معزز ایثارگری و عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را تعالی بخشم و این مهم، بدون حمایت و پشتیبانی همکاران عزیز به هیچ‌وجه ممکن نبود. شما با انسجام مثال‌زدنی، پشتیبانی حداکثری و تلاش بی‌وقفه، برنامه‌های اعلامی اینجانب را به خوبی و در زمانی محدود پیش بردید.

اکنون که برادر فرهیخته، مؤمن و متعهدم جناب آقای مهندس سعید اوحدی که شاهد فعالیت‌های تأثیرگذار ایشان در مسئولیت‌های مختلف بوده‌ایم، سکان هدایت کشتی فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده معزز ایثارگری را به دست گرفته است، برای ایشان و همه دست‌اندرکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیشبرد اهداف والای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به این خانواده‌ها و رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت، آرزوی موفقیت‌های چشمگیر و دستاورد‌های روزافزون دارم.

با آرزوی استمرار مسیر پویا، روشن و تحول خواهانه‌ی در پیش رو گرفته شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران، توفیق و تعالی برای رئیس جدید منصوب شده و رشد همه جانبه همکاران گرامی؛ عرض می‌کنم که خداوند حافظ همگی باشد ان‌شاءالله.

از خداوند متعال درخواست سرافرازی ایران اسلامی و از مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و جامعه معزز ایثارگری طلب حلالیت و همچنین دعا برای عاقبت به خیری دارم. روح شهید والامقام آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی دعاگوی مان باشد. ان شاالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر