صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امتیار ویژه برای تاکسی های کولردار تعبیه شده است

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: در نرخ گذاری برای تاکسی های کولردار اضافه نرخی برای استفاده از کولر پیش بینی شده است.
کد خبر : 926939

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز ٢١ مرداد ١۴٠٣ در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره تاکسی‌های برقی گفت: هر وقت تاکسی‌ها حمل شد و به گمرک رسید اطلاع‌رسانی خواهد شد. پارامتر‌هایی در وزارت کشور، وزارت صمت و گمرک وجود دارد که اگر موضوع را دستکاری کنند، کار تاکسی‌ها به تعویق می‌افتد.

وی به موضوع روشن نکردن کولر در تاکسی‌ها در روز‌های گرم سال اشاره کرد و گفت: در نرخ گذاری برای تاکسی‌های کولردار اضافه نرخی برای استفاده از کولر پیش‌بینی شده بود.

وی ادامه داد: اگر مسافر بخواهد و خودرو کولر داشته باشد باید روشن کند؛ مگر اینکه کولر خراب باشد و در آن زمان نمی‌تواند مبلغ را دریافت کند.

رئیس شورای شهر در ادامه در خصوص سرویس مدارس گفت: اگر نرخ تاکسی‌ها را افزایش دهیم شهروندان ناراحت می‌شوند و اگر میزان افزایش کم باشد رانندگان وارد عمل نمی‌شوند و شخصی قرارداد می‌بندند.

چمران گفت: سال قبل دیدیم که تاکسی‌های اینترنتی وارد شدند و گلایه‌هایی به همراه داشت ما در نرخ‌گذاری امسال هر دو طرف را دیدیم؛ کرایه افزایش یافته، اما سعی کردیم فشاری به مردم وارد نشود. همچنین سال قبل براساس پیمایش بود، اما لحاظ نشد که امیدواریم امسال لحاظ شود.

وی به سقوط کارمند شهرداری منطقه ۱۸ از آسانسور اشاره کرد و گفت: هنوز گزارش با جزئیات اعلام نشده است، اما می‌گویند آسانسور مشکل داشته است.

وی ادامه داد: در روز حادثه معاون در محل کار حضور نداشته و حتی این خانم را نمی‌شناخته که درگیری ایجاد شده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر