صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۶ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

گفت وگوی سرپرست وزارت امورخارجه با معاون دفتر سیاسی حماس

سرپرست وزارت خارجه کشورمان در گفتگو با معاون دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که ایران با رایزنی‌های گسترده به طور جد در تلاش برای محکومیت جنایت تازه صهیونیست‌ها در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی است.
کد خبر : 926928

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با «خلیل الحیه» معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس  در تهران و  حمله جنایتکارانه روز شنبه به آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین در غزه گفتگو کرد.

باقری ضمن تسلیت مجدد شهادت آقای هنیه و تبریک انتخاب آقای «یحیی السنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش گفت: انتخاب مجاهد خستگی‌ناپذیر یحیی السنوار که در عرصه میدانی مبارزه با صهیونیست‌ها را هدایت می‌کند، مایه مباهات است.

وی با اشاره به رایزنی‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران پیرامون جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به مدرسه تابعین در غزه گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور جد در تلاش برای محکومیت جنایت تازه صهیونیست‌ها در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی است.

خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز با اشاره جنایت تازه رژیم صهیونیستی در شهادت زنان و کودکان بی گناه در غزه، خواستار محکومیت جهانی این اقدام تروریستی در مجامع بین‌المللی شد و بر تداوم رایزنی‌ها با تهران در این خصوص تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر