صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
غنی‌زاده:

دانشگاه آزاد کرمانشاه در دوران پرفراز و نشیب دچار هیچ بحرانی نشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این دانشگاه دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، اما دچار هیچ بحرانی نشده است.
کد خبر : 926919

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور با حضور محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، افشین غنی‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، جمعی از مسئولان امنیتی و اعضای شورای استان کرمانشاه برگزار و علیرضا حسنی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل حراسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه معرفی و از تلاش‌های وحید مرادی قدردانی شد.

{$sepehr_key_1055}

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: بخش مهمی از امنیت یک مجموعه با حراست بوده که در رشد و تعالی آن تأثیرگذار است، در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه همراهی و همکاری تمامی بخش‌های مختلف موجب شده که در وضعیت خوبی قرار داشته باشیم، دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و در این مسیر حراست دانشگاه عملکرد بسیار خوبی داشت و هیچ بحرانی برای دانشگاه آزاد کرمانشاه ایجاد نشد.

غنی‌زاده عنوان کرد: رسالت حراست دانشگاه دستگیری است و اگر خدای ناکرده لغزشی هم مشاهده شد باید حراست قبل از هر مجرای دیگری ورود پیدا کند و با تعامل با داخل و خارج دانشگاه بر حسب منافع بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم مؤمن شخصی است که اشتباهات خود را بپذیرد و باید بدانیم که پاک و منزه نیستیم و ممکن‌الخطاییم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: دکتر مرادی در زمان مسئولیت خود در دانشگاه تعامل و همکاری بسیار خوبی داشت و آقای حسنی نیز از بدنه دانشگاه است و شناخت خوبی از جامعه دانشگاهی کرمانشاه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر