صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازسازی صحنه دزدی مسلحانه با حضور سردار ولیپور گودرزی؛

سارقان خشن به محل جرم برگشتند! +فیلم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت به سارقان خشن هشدار داد و از برخورد قاطع با مجرمان مسلح خبر داد.
کد خبر : 926864

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز پلیس آگاهی تهران بزرگ، با حضور اهالی رسانه بازسازی صحنه سرقت مسلحانه منزلی در تهران را انجام داد. 

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در بازسازی صحنه سرقت مسلحانه منزل در جمع خبرنگاران گفت: سه سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که به سرقت منازل اقدام می‌کردند و با سلاح گرم مسلح بودند، شناسایی و توسط مأموران پلیس دستگیر شدند. این سارقان که در مقابل مأموران مقاومت کرده و از سلاح گرم استفاده کردند، با بهره‌گیری از قانون به‌کارگیری سلاح مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی افزود: این پرونده‌ها به دلیل ماهیت خشن جرایم، در شعبات ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن مجازات‌های سخت‌گیرانه برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که این سارقان قبلاً نیز دستگیر و مجازات شده بودند، اما مجازات‌های گذشته برای آن‌ها بازدارنده نبوده است. بنابراین، این بار اشد مجازات برایشان در نظر گرفته شده است.

سردار گودرزی در ادامه گفت: به این سارقان پابند الکترونیکی نصب خواهد شد. همچنین، علاوه بر مجازات سرقت، مجازات حمل و استفاده از سلاح نیز برایشان در نظر گرفته می‌شود. سارقان به خرید، حمل و استفاده از سلاح اعتراف کرده‌اند و اظهار داشتند که در صورت مواجهه با صاحب‌خانه، او را با سلاح تهدید می‌کردند.

وی گفت: پلیس آگاهی با اشراف کامل بر این پرونده‌ها، توانسته است در کمترین زمان ممکن این افراد را شناسایی کند. تا کنون ۱۵ نفر از شاکیان این پرونده شناسایی شده‌اند.

در ادامه ویدئویی از بازسازی صحنه جرم را تماشا کنید:

انتهای پیام/

ارسال نظر